oglak Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Geplaatst: 15 december 2010 Ga via de menuknop naar: instellingen -> software beheer -> installeer lokale extenties -> Harddisk -> installeer extenties, nu zie je de plugin staan en druk op enter. Ik heb de volgende punten gedaan:Menu, instellingen,software beheer,install local extenties, maar daarna zie ik geen Harddisk staan WEL Internal Flash. En als ik daar op OK druk,zie ik: No displayble found on this media!! Wat doe ik fout???
mobieltje Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Dan heb je er een probleem bij omdat OpenPli je harddisk niet ziet, kan je wel opnemen en is de harddisk wel geformatteerd via het menu in je dreambox? Om toch de plugin te installeren, zet hem maar in de root van je drambox, dus niet in /media/hdd, maar in de root / Om de plugin dan te installeren doe je hetzelfde wat je al gedaan hebt, en kies "Internal Flash" Installeer van die locatie de plugin. PS installeer het programma dcce2_120 eens op je computer, door het invullen van het IPadres van je box heb je direct contact met je box, dat programma is speciaal geschreven voor o.a. een dreambox. Dat programma heeft een interne Telnet sessie waar al eerder over gescheven is. (Zoek even op Google om deze te downloaden) Grts.
oglak Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Geplaatst: 15 december 2010 Vreemd? Ik kan de /root niet vinden. Wat ik wel heb is:autofs,bin,boot,dev,et,home,lib,media,proc,sbin,sis,usr var,hdd,mnt,sharetmp. In welke map moet het? In dreambox 7000 had ik wel de /root. Maar deze niet.
mobieltje Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Origineel bericht van: oglak Vreemd? Ik kan de /root niet vinden. Een directory /root bestaat ook niet, maar dat schreef ik ook niet, zet de plugin in / De root is waar al die mappen in staan die je opgeeft. Bij een computer is de root C:\ Grts.
oglak Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Geplaatst: 15 december 2010 Pfff.. Harstikke bedankt Mobieltje en anderen. Het is me eindelijk gelukt. Het is een heel handige tool. Wel vreemd dat het niet standaard op zit. Nogmaals bedankt iedereen.
Littlesat Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Vanaf morgenochtend (als de bouwserver werkt) is hij te vinden in onze downloads voor alle boxen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Littlesat Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Hoezo??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen