Ga naar inhoud

T90 gekocht en in elkaar gezet,binnenkort ophangen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmorgen mijn nieuwe T 90 schotel in elkaar gezet.

Moet zeggen ,er zaten genoeg instructies in de doos bij gesloten. Dus het was gemakkelijk .

Ook zat er een steun bij , voor op de grond / tegen de wand te bevestigen. Zo gauw het weer het toe laat dan word hij opgesteld. Kan niet wachten .

• Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Gebruik vooral de sheet van Holles om de boel uit te richten. Om het jezelf makkelijk te maken kun je tevoren de boel al invullen en zelfs de schotel al een beetje in die richting afstellen (elevatie/skew). Ook kun je je LNB's al wel vast monteren, scheelt een hoop werk als je hem werkelijk gaat ophangen.

Wat voor LNB's ga je gebruiken eigenlijk?

Geplaatst:

Ik heb geen sat finder , maar werk op dit moment met 2 aparte schotels, maar die wil in vervangen voor de T 90 . Je wenst me veel succes met het uit richten , is dat zo moeilijk ?

Heb wel een voordeel , de huidige schotels staan op mijn balkon , en de T 90 komt er ook te staan .

Geplaatst:

Ok, dank je , jij geeft de burger moed .Zal eerst moeten wachten tot het weer beter gaat worden , want met vorst in de lucht lijkt het me niet verstandig om nu met kabels en snoeren te gaan werken.

Vraagje , hoe kan ik een foto plaatsen , in deze berichtjes ?

Geplaatst:

dus straks in de te koop sectie 3 schotels

dan is de T90 toch een mooiere oplossing op z'n balkon

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Geplaatst:

Precies , dan staat er maar een schotel, nu 3 .

Of die in de verkoop gaan ?

Geen idee eigenlijk,voorlopig gaan ze de kelder is , 'vreten geen brood' zeg ik maar .

Geplaatst:

Toen ik mijn t90 had ingesteld op gevoel en de holles sheet, had ik al meteen 70% op astra. Een beetje draaien en zat op de 95%, vooral mijn elevation was nog niet helemaal goed. En ik had hem toen mbv een hoekmeter goed de elevation kunnen bepalen.Daarna is het makkelijk met een pro sat meter verder te gaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen