edbe Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 je hebt geen last van de balkon boven je of naast je ??? maak eens een foto van een afstand ! 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Sky viewer Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Geplaatst: 7 april 2011 Dit is de situatie, van achter de huidige triax , op de zelfde stand staat de T90.
edbe Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 ok, is duidelijk, ik weet niet of de balkon reling en glas het kan beinvloeden. bij 42 oost moet je de lnb + houder scheef zetten (zie foto) 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 ja edbe dat dacht ik ook toen ik de lage opstelling zag op foto. Sky viewer hebt u een mobiel telefoon met dishpointer app zou je misschien net ter plaatse van de schotel kunnen kijken ciao Pabadam Yonderboi
Sky viewer Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Ik heb geen dishpointer op mijn gsm , helaas. Als dat de oorzaak is ,dat ik die 39.0 of 42.0 niet kan 'pakken' omdat de T90 net niet goed hangt , dan laat ik het maar bij . Heb goede ontvangst op de andere 9 satellieten .
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 kan ook (weet niet of je aan 36 en 42 erg veel hebt als limburger? ) of nog laatste test met een stabiele europallet heffer misschien is het enkel 5 a 8 cm hoher plaatsen zit nog genoeg lengte aan de tegelvoet? ciao Pabadam Yonderboi
Sky viewer Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Het zal er beslist niet aan liggen , of ik iets heb , aan die 2 satellieten , omdat ik Limburger ben ! En ik zie ook met geen mogelijkheid ,een pallet wagen hier op mijn balkon te krijgen . Of hij zou via een helicopter, hier gedropt moeten worden .Maar dat heb ik er niet voor over .
dreamboxelite Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 lol. krik kan ook dan. Een mechanische dan he, anders heb je nog steeds dat gedoe met dat ie grotere stappen neemt dan je lief is tussen de hoogtes. Zou het gewoon überhaupt niet doen dan. Als het zovéél moeite kost. Echt, dan zijn de lasten hoger dan de baten, mijns inziens.
Sky viewer Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Denk dat ik een makkelijke oplossing weet , de tegel voet staat op 4 pootjes , zou dus die 4 pootjes kunnen verlengen , met een paar cm , wie weet is dat voldoende. Mocht dat niet voldoende zijn , dan blijft het zo , zoals het nu is .
Sky viewer Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Beste Sjaak(k). Mijn T90 staat op een beschut balkon , gelegen op het zuid oosten , met aan de west kant ,dus waar vandaan de straffe winden komen , de 3e verdieping van een appartementen complex. Dus ik maak me totaal geen zorgen , dat hier 'Jan de Wind' vrij spel' zal hebben .
1pm Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 En mag je zomaar een T90 plaatsen van de stichting , of je verhuurder . Die komt toch boven balkon uit dan . Wil me nergens meer bemoeien maar hoop dat ie mag blijven . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Eduard07 Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: 1pm En mag je zomaar een T90 plaatsen van de stichting , of je verhuurder . Die komt toch boven balkon uit dan . Wil me nergens meer bemoeien maar hoop dat ie mag blijven . 1pm Maar hij staat op pootjes en zit niet aan de gevel. Het is maar net wat je "bevestigen" noemt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
edbe Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 nog gelukt Sky viewer ??? 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
dreamboxelite Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Mijne hangt, hoe gaat het met jouw Wave? Turksat heb ik ook met 80% snr
Sky viewer Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Geplaatst: 19 april 2011 Voila , het heeft wat moeite en tijd gekost , maar dan heb je wel wat . Met wat hulp van diverse Sat4all bezoekers is het project klaar.Het zijn tenslotte 8 satellieten geworden .Hellas en of Turksat 'krijg' ik niet , maar die versta ik toch niet .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen