Ga naar inhoud

geld tegoed van canal digitaal.... lange weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi satters, na aanleg van glasvezel, heb ik mijn cd abo opgezegd, na de opzegging kreeg ik een incasso bureau van canal digitaal die mij heeft gesommeerd om een bedrag te betalen waar ik geen abbo meer op had...

toch maar betaald, kreeg later weer een bericht terug (brief) dat ik dat geld nog tegoed heb???

terug storten is een probleem schijnbaar...

ik heb meerdere keren gebeld en ben nu al 35 euro aan bel kosten kwijt mad

dit loopt al vanaf augustus, en dus september,oktober,november,december...

waar is het einde?

de medewerker die ik vandaag sprak was een beetje verbijsterd nadat ik zijn gesprek ook had opgenomen, (gesprekken worden ook opgenomen bij canal digitaal voor "educatieve" doeleinde)

ik heb deze medewerker vervolgens verteld dat ik dit opgenomen gesprek op sat4all zet zodra ik niet voor 2011 mijn geld terug heb, en toen was de toon een beetje vreemd, maargoed...

laten we maar weer afwachten dan.

Geplaatst:

Ja das is pas fun Incasso,een vriend van mij heeft al 5 jaar met die lui overhoop gelegen,(fout van C+ zijde)de zaak heeft die gewonnen en rookt er nu nog dikke sigaren van laugh

The birdman has left the building

Geplaatst:

een keer reageren en niet betalen. Als je bewijs hebt dat jij het bij het rechte eind hebt, laat dan de deurwaarder maar komen. Heb ik ook meegemaakt en die kwam dus beslag leggen. Even de man een bak koffie gegeven en de mail en briefwisselingen overhandigt. Na een half uurtje was het bij die man helemaal duidelijk waar de fout zat en nog een bak koffie en hij schreef terplekke een briefje, een weekje later een bevestigings brief, voor ons alles opgelost. :D

Een excuus brief van desbetreffende firma hebben we nooit gehad en dat zegt veel over zo'n groot bedrijf. mad

Het heeft die firma nu wel veel meer geld gekost. :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:
Origineel bericht van: hugogertie
een keer reageren en niet betalen. Als je bewijs hebt dat jij het bij het rechte eind hebt, laat dan de deurwaarder maar komen. Heb ik ook meegemaakt en die kwam dus beslag leggen. Even de man een bak koffie gegeven en de mail en briefwisselingen overhandigt. Na een half uurtje was het bij die man helemaal duidelijk waar de fout zat en nog een bak koffie en hij schreef terplekke een briefje, een weekje later een bevestigings brief, voor ons alles opgelost. :D
Een excuus brief van desbetreffende firma hebben we nooit gehad en dat zegt veel over zo'n groot bedrijf. mad
Het heeft die firma nu wel veel meer geld gekost. :D

Veel mensen willen het zo ver niet laten komen en betalen dus maar voor de minste drukte.Is zeker niet echt netjes van zo'n bedrijf om zo met hun klanten om te gaan.Als je dat op deze manier doet weet je zeker dat je deze klant nooit meer terug ziet.

Bij mij zijn ook een jaar geleden zo maar activatie kosten afgeschreven omdat ze me in plaats van het basis pakket wat ik heb maar hadden opgewaardeerd naar het familie pakket.Na protest hebben ze me weer terug gezet naar het basis pakket,doch na enige mails en telefoontjes heb ik de activatie kosten nooit meer terug gehad.Inderdaad netjes is dit niet.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:
Citaat:

Veel mensen willen het zo ver niet laten komen en betalen dus maar voor de minste drukte.

Dat zijn die veel mensen dan zelf schuld...

Wat je wel altijd uiteraard moet doen is schriftelijk reageren met je motivatie!!!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Veel mensen willen het zo ver niet laten komen en betalen dus maar voor de minste drukte.

Wat je wel altijd uiteraard moet doen is schriftelijk reageren met je motivatie!!!

Ik kan niet direkt zeggen dat dit bij mij mijn eigen schuld is geweest Little.Ik had niemand gevraagd om mijn abbo om te zetten naar familie pakket.Dat hebben ze zelf maar gedaan.Na mijn protest daarop hebben ze me wel terug gezet naar het basis pakket maar de activatie kosten hadden ze wel gewoon van mijn rekening afgeschreven en die zijn na email en telefonisch kontakt nooit terug gestort.Moet ik ze een proces aan gaan doen dan voor die activatie kosten?Dat doe je toch niet?
Een net bedrijf gaat zo toch niet met zijn klanten om?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:
Origineel bericht van: rommelaar
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Ik kan niet direkt zeggen dat dit bij mij mijn eigen schuld is geweest Little.Ik had niemand gevraagd om mijn abbo om te zetten naar familie pakket.Dat hebben ze zelf maar gedaan.Na mijn protest daarop hebben ze me wel terug gezet naar het basis pakket maar de activatie kosten hadden ze wel gewoon van mijn rekening afgeschreven en die zijn na email en telefonisch kontakt nooit terug gestort.Moet ik ze een proces aan gaan doen dan voor die activatie kosten?Dat doe je toch niet?
Een net bedrijf gaat zo toch niet met zijn klanten om?

Heb je het dan te laat opgemerkt anders kun je de bank opdracht geven het bedrag zo terug laten storten binnen 6 weken geloof ik.
Maakt me niet uit al gaat om 10 euro ik betaal waar ik voor moet betalen maar teveel gaat gewoon terug, met een nette mail/brief dat ik er niet op terug kom omdat het mijn fout niet is en ook niet reageer op mailingen, brieven nog incasso buro's.
Daarom kwam de deurwaarder op bezoek in mijn geval.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

• 3 weken later...
Geplaatst:

En?????????? Geld al binnen?

We zien anders de mp3 graag tegemoet smile

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:

Geld incasseren gaat goed bij Canal Digitaal en als je te laat bent krijg je dreig brieven. Ik heb hetzelfde gehad. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen nadat ik een zware baksteen op kosten (antwoordnummer) naar Canal Digitaal had verzonden. Let op: Ik heb wel eerst heel veel herinneringen verstuurd nadat ik over ging tot deze wanhoop actie. Op het normale 035 nummer wilde Canal Digitaal mij niet te woord staan. Alleen op het dure 09 nummer.

De services in Nederland van bedrijven zijn over het algemeen slecht als je problemen hebt. Medewerkers werken met gestandaardiseerde antwoord systemen die geen rekening houden met de uitzondering op de regel. Ook wordt er vaak gewerkt met ingewikkelde computer programma's die niet overzichtelijk zijn. Een callcenter medewerker moet alles maar in een paar minuten fixen. Nu heeft Youp van 't Hek wel e.e.a. wakker geschud maar dat is misschien effectief voor het korte termijn als er al enige effect is. Dingen werken veelal corrupt.

• Beheerder
Geplaatst:

Dat is al jaren zo bij Canal Digitaal en dat gaat echt niet veranderen.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Toen ik het geld na maanden had gekregen had ik de wettelijke rente over het bedrag geëist. Echter CD zegt dat dit niet voorkomt in hun algemene voorwaarden, maar dat doet er ook niet toe deze staan gelukkig wel in de wet. Maar daar houdt C.D. zich niet aan. Het zou misschien gaan om een klein bedrag maar als je zelf C.D. te laat betaald komen er ook allemaal kosten overheen. Kabelaars bieden doorgaans ook een slechte service (m.u.v. Kabel Noord) dat zou voor C.D. juist een aansporing moeten zijn om een goede klantenservice te bieden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen