Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een vriend van mij heeft een kast voor DVD's met bijvoorbeeld alle seizoenen van House MD, ik heb geen DVD speler meer, behalve in de PC maar dat is niet handig.

Nu wil ik eigenlijk de afzonderlijke afleveringen met Nederlandse ondertiteling uit de DVD rippen en opslaan als afzonderlijke bestanden.

Kan dat?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Update, ik ben er al in geslaagd de afzonderlijke aflevering als MP4 bestand op te slaan, vervolgens een extern srt bestand binnengehaald en hernoemd. Als ik bestand in VLC afspeel gaat het nu perfect.

Maar nu wil ik nog dat de MP4 en de SRT uiteindelijk tot 1 bestand worden samengevoegd, wat moet ik doen?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

maak er dan een mkv van, dan kun je alles in 1 bestand zetten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik vind het wel prettig om alle afleveringen afzonderlijk te hebben.

De Dreambox pakt de srt bestanden goed op. Probleem opgelost.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

uiteraard bedoelde ik ook video en ondertitel in 1 bestand... maar het werkt dus al. Des te beter.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen