Ga naar inhoud


tweak news opzeggen


blitzteam

Aanbevolen berichten


Artikel 7: Duur en beeindiging van de overeenkomst

 

1. Tenzij Partijen anders overeenkomen, wordt de Overeenkomst aangegaan voor onbepaalde tijd en met een minimale duur van 1 jaar (12 maanden).

2. Ieder der Partijen is gerechtigd de Overeenkomst schriftelijk op te zeggen met een opzegtermijn van een maand. De dag van ontvangst van de schriftelijke opzegging door Tweak bepaalt het begin van de opzegtermijn.

 

Bron:

Algemene voorwaarden....opzeggen moet dus schriftelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Genoemde verbruiksgelden zijn gebaseerd op automatische incasso.

Minimale contractsduur is 1 maand, daarna opzegbaar per maand

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Dat geldt dus wel alleen als je NIET hebt gekozen om per jaar te betalen!

 

Email is ook schriftelijk. Zorg wel voor een bevestiging!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je er dan toch niet onderuit kan om bepaalde redenen. Gewoon melden dat je er geen gebruik meer van wil maken.

 

Mocht je dan er nog niet onderuit komen dan mailen dat je de server gegevens wel gaat plaatsen op diverse nzb sites zodat anderen er dan wel gebruik van kunnen maken.

 

Had mijn broer ook en toen kon die wel meteen opzeggen.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik suggereren om opzeggingen per brief te doen en eerst dezelfde brief te faxen? Dat heeft me al veel bespaard aan aangetekende brieven. Aangetekende brieven zonder enveloppe!

Anders stelt men bij de rechter, alleen een lege enveloppe te hebben ontvangen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream7020
.....

Mocht je dan er nog niet onderuit komen dan mailen dat je de server gegevens wel gaat plaatsen op diverse nzb sites zodat anderen er dan wel gebruik van kunnen maken.

Had mijn broer ook en toen kon die wel meteen opzeggen.


Of we van dit soort adviezen blij moeten worden betwijfel ik ten zeerste....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blitzteam
ik ben bij tweak geaboneerd op de newsserver per maand.
ik wil er vanaf.
hoe kan ik dit het beste doen , via mail , tel of.....


ik zou eerst gewoon een opzegbrief uit word kloppen en gewoon opsturen met een 44ct postzegeltje.
Tweaknews is in mijn ogen een zeer correct bedrijf, zit al heel wat jaren bij ze en zijn altijd correct, ga eerst van het goede uit, daarna kun je nog altijd andere stappen nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je kunt tweaknews nogmaals gewoon per email opzeggen.

 

Dat heb ik ook gedaan en over 7 maanden ben ik van ze af, want ik betaalde per jaar (goedkoper) maar dan zit je dus ook steeds in de verlenging weer een jaar aan ze vast wink

 

Ik kreeg overigens keurig en snel antwoord.

 

Van de tips van Dream7020 zakt mijn broek af blush

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...