Kareltjevdh Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Ik heb in mijn az de Ti core 1.0.3 BETA firmware geplaatst. Nu probeer ik de ***geen-reclame*** plugin te installeren maar dat lukt me niet. ik heb de plugin naar /var/tmp gezet vervolgens met telnet ingelogt en het volgende commando ingegeven: ipkg install /tmp/***geen-reclame***-updater_enigma2_mipsel.ipk Ik krijg vervolgens de volgende foutmelding ***glibc detected *** ipkg: double free or corruption (out): 0x004155c8 Aborted Wie weet hier raad mee ??? alvast bedankt, Gr Karel
Cobus R Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Het lijkt erop dat de plugin dan aangepast moet worden. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
edje-ken Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 of de nieuwe versie gebruiken die al aangepast is. deze melding krijg je inderdaad als de oude versie gebruikt word. de nieuwe versie staat echter al een paar weken in de downloads. edje p.s. karel heeft inmiddels de plugin ook werkend Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen