Ga naar inhoud

DM8000 klok exact 15 minuten achter

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ,

sinds gisteren loopt de klok op de 8000 exact 15 minuten achter,ik kan in het menu geen instelligen hiervoor ontdekken,al een andere tijdzone geprobeerd,andere provider,aan en uitgezet,software update etc,maar de klok blijft achter lopen.

ik gebruik open Pli,weet iemand iets hierover?

Mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Geplaatst:

Zet je box eens uit op NED-1, daarna opstarten op NED-1, vermoedelijk tijd dan weer goed.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

bedankt voor de info maar klok blijft 15 min achter??!!

Mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Geplaatst:

bedankt voor de info maar klok blijft 15 min achter??!!

Mvg Mumzel

Geplaatst:

HARLEY ,BEDANKT

Ik had de stroom er al eerder afgehaald(1 minuut) geen resultaat,nu heb ik echt 5 minuten gewacht,stekker gedraaid,voor de zekerheid,en ja hoor klok weer ok !

Zo dan kloppen de opnames weer !

Allemaal bedankt voor de antwoorden!!

Groet Mumzel

Geplaatst:

ja idd , stekker eruit , even iets anders doen , stekker er terug in . niet op wachten , want dan is het meestal te kort smile

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen