Mumzel Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 hallo , sinds gisteren loopt de klok op de 8000 exact 15 minuten achter,ik kan in het menu geen instelligen hiervoor ontdekken,al een andere tijdzone geprobeerd,andere provider,aan en uitgezet,software update etc,maar de klok blijft achter lopen. ik gebruik open Pli,weet iemand iets hierover? Mvg Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Henksat Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Zet je box eens uit op NED-1, daarna opstarten op NED-1, vermoedelijk tijd dan weer goed. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gerard 76 Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 tik in telnet #date 12142003 (MAAND,DAG,TIJD)
Mumzel Geplaatst: 14 december 2010 Auteur Geplaatst: 14 december 2010 bedankt voor de info maar klok blijft 15 min achter??!! Mvg Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Mumzel Geplaatst: 14 december 2010 Auteur Geplaatst: 14 december 2010 bedankt voor de info maar klok blijft 15 min achter??!! Mvg Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Harley Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Nou dan deze maar weer, stekker er ff 5 minuten uit. Wedden dat het werkt VU+ Duo2 - PrismCube
Mumzel Geplaatst: 14 december 2010 Auteur Geplaatst: 14 december 2010 HARLEY ,BEDANKT Ik had de stroom er al eerder afgehaald(1 minuut) geen resultaat,nu heb ik echt 5 minuten gewacht,stekker gedraaid,voor de zekerheid,en ja hoor klok weer ok ! Zo dan kloppen de opnames weer ! Allemaal bedankt voor de antwoorden!! Groet Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
SIMBAke Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 ja idd , stekker eruit , even iets anders doen , stekker er terug in . niet op wachten , want dan is het meestal te kort VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen