swa Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 uiteindelijk mijn vuplus ontvangen. op zicht mooi speelgoed en snel. heb zoals de dream gekozen voor de pli img. het netwerk getest en het werkt maar krijg geen plugins bij pli server, telkens krijg ik geen plugins gevonden. wat is daar de reden van (staan die er wel op) mvg swa
jooroe Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Weet je wel zeker dat je box ook met internet is verbonden? Intern netwerk hoeft niet automatisch te betekenen dat hij ook verbinding heeft met de buitenwereld (vaak als een adslmodem wordt gebruikt met daarachter weer een router) Vu+ Ultimo - Open Pli Vu+ Duo - Open Pli Viosat G4 2xALPS duoLNB, 2xALPS quadLNB
metoo Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 welke versie? heb de nieuwe openpli 2 versie van vandaag geflast en de plugin downloads daarvan deden het toen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
magictrance Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Check eens als je de PLI 2.0 gebruikt dat de name server wel is aangemaakt Want dat kan ook een probleem geven Succes
swa Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Geplaatst: 15 december 2010 bedankt voor het mee denken. maar probleem opgelost na een reboot mvg swa
magictrance Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 is het denk ik toch de DNS geweest
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen