Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al de hele avond problemen met de interne share van de HD kaart in de VU naar de DM8000, en dat alleen met RTL4 HD. Na enkele seconden een freeze en dat was het dan.

Alle andere (HD) zenders doen het wel.

ben ik de enige?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Het vreemde is wel dat rtl4hd vaak de meeste problemen geeft.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Ik heb het bij mij toch ook regelmatig hoor. ook via interne share. Zouder er testen zijn voor sharing uit te sluiten??

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Geplaatst:

Had er ook last van maar sinds ik deze regel : defaults to /var/etc/CCcam.prio heb toegevoegt als eerste regel in cccam.config (CFG) en deze regel P: 0100:00006A:1B6C in de cccam.prio gezet heb, geen last meer van problemen op RTL4 HD.

Wanneer ik de regel wis gaat het wel een paar dagen goed maar valt de client DM800 op zwart.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

Het heeft er mee te maken dat er nog een lege cryptoworks codering op zit (waarom eigenlijk?) waar sommige versies van CCcam zich in verslikken. Met die prio regel vertel je CCcam eerst SECA te gebruiken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
En je moet hem ook nog vertellen dat Seca3 eerst aan de beurt is (default).

Bij een interne share is dit niet nodig omdat cccam maar 1 kaart ziet. Probleem bij RTL4 HD is de lege cw die cccam ziet als ongecodeerd cryptowork.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

• 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen