Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer krijgen we paar Nederlandse en Vlaamse HD zenders in teletekst en Boomerang DVB ondertitteling?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:

Meijelsat,

Gisteren waren ze er zeker mee bezig, het teletekst symbool was al aanwezig op nederland 2, één hd, canvas hd en vtm hd.

Bij controle werkte de teletekst op vtm-hd gisteren al.

Ik denk dat de rest er spoedig ook bij zal komen (kan het pas vanavond checken want ben nu aan 't werk)...

Er zit dus zeker vooruitgang in, denk dat dit zeker binnen enkele dagen in orde komt !

Groeten,

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Geplaatst:

OK, Bedankt....

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

Geplaatst:

Mejelsat,

Update, zoals je misschien gisterenavond zelf hebt gemerkt werd er teletekst toegevoegd op de volgende zenders: nederland 2hd, SBS6 hd en eerder al VTM-hd.

Enkel één hd en ketnet/canvas hd ontbreken nu nog.

groeten,

Pieter

Sorry voor het posten, stond al in het nieuwsforum

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Geplaatst:

Ik zie alle Nederlandse en Vlaamse HD nu teletekst en nog wat.

Het is nog geen DVB ondertitteling voor klassieke tekenfilmzender Boomerang. Dan moeten we gewoon pagina 785 van teletekst....

Groetjes Jan (Meijelsat)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen