Ga naar inhoud

[Elite HD] Hoe CCcam installeren bij RTi core 1.0.3 BETA ???

Kareltjevdh

Aanbevolen berichten

deze in root installeren /

files 1 voor 1 er op zetten en in deze volgorde installeren

Installeren kun je met je Afstands bediening via

Hoofdmenu-Instellingen-Softwarebeheer-Installeer locale extensies-internal flash

1.enigma2-plugin-extensions-userscripts_2.4-r4_mipsel.ipk

2.enigma2-plugin-CAMD-mgcamd.1.35a_2.4-r1_mipsel.ipk

3.enigma2-plugin-CAMD-cccam.2.1.4_2.4-r0_mipsel.ipk

4.napravi folder / var / etc for your CCcam files

Dan daarna als dat gebeurd is klik maar op de blauwe knop, dan zie het al staan.

CVS_EMU.ZIP

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of als je de nieuwste 2.2.1 wilt:

1) Download CCcam 2.2.1

2) FTP CCcam.mipsel naar /usr/bin en rename naar CCcam (zonder extensie) en geef rechten 777

3) FTP CCcam.cfg met je C:line naar /usr/bin en geef rechten 755

4) FTP het bestand etc/init.d/rcS naar je pc en edit deze (met notepad++) door onderaan toe te voegen:

Code:
/usr/bin/CCcam -C /usr/bin/CCcam.cfg
en zet dit weer terug

5) start CCcam in telnet:

Code:
cd /usr/bin./CCcam -dC /usr/bin/CCcam.cfg &

Succes!

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast xsence2003
Origineel bericht van: alias haha
deze in root installeren /
files 1 voor 1 er op zetten en in deze volgorde installeren
Installeren kun je met je Afstands bediening via
Hoofdmenu-Instellingen-Softwarebeheer-Installeer locale extensies-internal flash

1.enigma2-plugin-extensions-userscripts_2.4-r4_mipsel.ipk
2.enigma2-plugin-CAMD-mgcamd.1.35a_2.4-r1_mipsel.ipk
3.enigma2-plugin-CAMD-cccam.2.1.4_2.4-r0_mipsel.ipk
4.napravi folder / var / etc for your CCcam files

Dan daarna als dat gebeurd is klik maar op de blauwe knop, dan zie het al staan.

Ik krijg dit niet voor elkaar, ik heb de drie bestanden in de root gezet en via het menu geinstalleerd echter verschijnt ie niet in mijn applicatie lijst.

Doe ik wat verkeerd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet ze 1 voor 1 installeren, niet alle 3 tegelijk en in de juiste volgorde en dan een keer rebooten

en dan op de blauwe knop drukken daar staat het tussen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xsence2003

Volgens mijn weten heb ik dat gedaan.

Zodra je volgt wat je hebt geschreven kom je in een menu terecht waar je uiteindelijk alledrie de files onder elkaar ziet echter staat overal een X voor.

Moet je dan op een file gaan staan en dan op ok drukken? of moet je eerst file 1 in de root zetten en dan installeren, dan file 2 erin zetten en installeren etc?

Ik heb nu na een reboot een "user scripts" in mijn applicatie lijst staan echter weet ik niet precies wat dat is en doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarom moet je ook lezen wat ik schrijf, 1 voor 1 haha

en meteen na de installatie haal je die file weer weg om misverstand te voorkomen

die userscript kun je kiezen welke cam je pakt, ik neem aan cccam, daar kun je de cam starten en autostarten na een reboot, dan hoef je er niet meer na te kijken dan start deze automatisch op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xsence2003
daarom moet je ook lezen wat ik schrijf, 1 voor 1 haha
en meteen na de installatie haal je die file weer weg om misverstand te voorkomen
die userscript kun je kiezen welke cam je pakt, ik neem aan cccam, daar kun je de cam starten en autostarten na een reboot, dan hoef je er niet meer na te kijken dan start deze automatisch op

Bedankt, ik heb het zojuist nogmaals gedaan zoals je hebt aangegeven echter krijg ik alleen userscript te zien en niets over cccam.

Zou je me willen helpen de geinstalleerde dingen te verwijderen zodat ik het nogmaals kan proberen? ik heb namelijk het gevoel dat het komt omdat het verkeerd geinstalleerd is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

je hoeft niks te verwijderen verder, gewoon de stappen 1 voor 1 opnieuw herhalen, dus file voor file installeren en na elke install de file even verwijderen dan rebooten dan doet ie het, ik heb de eerste keer ook zo zitten klooien, maar het werkt nu elke keer zo voor me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xsence2003

Ja ik heb het voor elkaar, bedankt!

Napravi folder was nog niet duidelijk, ik had in /var/etc een napravi folder gemaakt smile

Wat je moet doen is gewoon je cccam.cfg kopieren naar /var/etc smile net zoals je altijd al hebt gedaan smile

Bedankt man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet bij deze versie dan moet je de DS team fw er op zetten, daar zijn mogelijkheden genoeg, die is gebaseerd op de RTi maar dan uitgebreider

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bander
hoi

is het mogelijk om op deze manier cccam te installeren op een orginele image ?

gr

niet bij deze versie dan moet je de DS team fw er op zetten, daar zijn mogelijkheden genoeg, die is gebaseerd op de RTi maar dan uitgebreider

Wazig antwoord hoor !

Ja Cccam op de RTi firmware kan en is omschreven in deze threath.
Op de Opensat firmware NEE.
Met de DS team firmware kun je hem in de image downloaden en automatisch installeren.

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen