Kareltjevdh Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 Kan iemand mij uitleggen hoe ik CCcam moet installeren bij RTi core 1.0.3 BETA alvast bedankt, Gr Karel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alias haha Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 deze in root installeren / files 1 voor 1 er op zetten en in deze volgorde installeren Installeren kun je met je Afstands bediening via Hoofdmenu-Instellingen-Softwarebeheer-Installeer locale extensies-internal flash 1.enigma2-plugin-extensions-userscripts_2.4-r4_mipsel.ipk 2.enigma2-plugin-CAMD-mgcamd.1.35a_2.4-r1_mipsel.ipk 3.enigma2-plugin-CAMD-cccam.2.1.4_2.4-r0_mipsel.ipk 4.napravi folder / var / etc for your CCcam files Dan daarna als dat gebeurd is klik maar op de blauwe knop, dan zie het al staan. CVS_EMU.ZIP You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ribbe82 Geplaatst: 15 december 2010 Delen Geplaatst: 15 december 2010 Of als je de nieuwste 2.2.1 wilt: 1) Download CCcam 2.2.1 2) FTP CCcam.mipsel naar /usr/bin en rename naar CCcam (zonder extensie) en geef rechten 777 3) FTP CCcam.cfg met je C:line naar /usr/bin en geef rechten 755 4) FTP het bestand etc/init.d/rcS naar je pc en edit deze (met notepad++) door onderaan toe te voegen: Code: /usr/bin/CCcam -C /usr/bin/CCcam.cfg en zet dit weer terug5) start CCcam in telnet: Code: cd /usr/bin./CCcam -dC /usr/bin/CCcam.cfg & Succes! Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T) Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast xsence2003 Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: alias haha deze in root installeren / files 1 voor 1 er op zetten en in deze volgorde installeren Installeren kun je met je Afstands bediening via Hoofdmenu-Instellingen-Softwarebeheer-Installeer locale extensies-internal flash 1.enigma2-plugin-extensions-userscripts_2.4-r4_mipsel.ipk 2.enigma2-plugin-CAMD-mgcamd.1.35a_2.4-r1_mipsel.ipk 3.enigma2-plugin-CAMD-cccam.2.1.4_2.4-r0_mipsel.ipk 4.napravi folder / var / etc for your CCcam files Dan daarna als dat gebeurd is klik maar op de blauwe knop, dan zie het al staan. Ik krijg dit niet voor elkaar, ik heb de drie bestanden in de root gezet en via het menu geinstalleerd echter verschijnt ie niet in mijn applicatie lijst. Doe ik wat verkeerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alias haha Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 je moet ze 1 voor 1 installeren, niet alle 3 tegelijk en in de juiste volgorde en dan een keer rebooten en dan op de blauwe knop drukken daar staat het tussen You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast xsence2003 Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Volgens mijn weten heb ik dat gedaan. Zodra je volgt wat je hebt geschreven kom je in een menu terecht waar je uiteindelijk alledrie de files onder elkaar ziet echter staat overal een X voor. Moet je dan op een file gaan staan en dan op ok drukken? of moet je eerst file 1 in de root zetten en dan installeren, dan file 2 erin zetten en installeren etc? Ik heb nu na een reboot een "user scripts" in mijn applicatie lijst staan echter weet ik niet precies wat dat is en doet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alias haha Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 daarom moet je ook lezen wat ik schrijf, 1 voor 1 haha en meteen na de installatie haal je die file weer weg om misverstand te voorkomen die userscript kun je kiezen welke cam je pakt, ik neem aan cccam, daar kun je de cam starten en autostarten na een reboot, dan hoef je er niet meer na te kijken dan start deze automatisch op You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast xsence2003 Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: alias haha daarom moet je ook lezen wat ik schrijf, 1 voor 1 haha en meteen na de installatie haal je die file weer weg om misverstand te voorkomen die userscript kun je kiezen welke cam je pakt, ik neem aan cccam, daar kun je de cam starten en autostarten na een reboot, dan hoef je er niet meer na te kijken dan start deze automatisch op Bedankt, ik heb het zojuist nogmaals gedaan zoals je hebt aangegeven echter krijg ik alleen userscript te zien en niets over cccam. Zou je me willen helpen de geinstalleerde dingen te verwijderen zodat ik het nogmaals kan proberen? ik heb namelijk het gevoel dat het komt omdat het verkeerd geinstalleerd is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alias haha Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 je hoeft niks te verwijderen verder, gewoon de stappen 1 voor 1 opnieuw herhalen, dus file voor file installeren en na elke install de file even verwijderen dan rebooten dan doet ie het, ik heb de eerste keer ook zo zitten klooien, maar het werkt nu elke keer zo voor me You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast xsence2003 Geplaatst: 24 december 2010 Delen Geplaatst: 24 december 2010 Ja ik heb het voor elkaar, bedankt! Napravi folder was nog niet duidelijk, ik had in /var/etc een napravi folder gemaakt Wat je moet doen is gewoon je cccam.cfg kopieren naar /var/etc net zoals je altijd al hebt gedaan Bedankt man! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alias haha Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 juist... fijne dagen verders You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bander Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 hoi is het mogelijk om op deze manier cccam te installeren op een orginele image ? gr Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alias haha Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 niet bij deze versie dan moet je de DS team fw er op zetten, daar zijn mogelijkheden genoeg, die is gebaseerd op de RTi maar dan uitgebreider You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjaak66 Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 Origineel bericht van: bander hoi is het mogelijk om op deze manier cccam te installeren op een orginele image ? gr Origineel bericht van: alias haha niet bij deze versie dan moet je de DS team fw er op zetten, daar zijn mogelijkheden genoeg, die is gebaseerd op de RTi maar dan uitgebreider Wazig antwoord hoor ! Ja Cccam op de RTi firmware kan en is omschreven in deze threath. Op de Opensat firmware NEE. Met de DS team firmware kun je hem in de image downloaden en automatisch installeren. Als alles eens..... AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1 On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alias haha Geplaatst: 25 december 2010 Delen Geplaatst: 25 december 2010 ik ben wazig.... You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen