Gast Geplaatst: 10 augustus 2002 Geplaatst: 10 augustus 2002 hoi, ik heb net c+ vlaanderen voor de kabel gaan halen, zijn ook in seca? groetjes.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2002 Geplaatst: 10 augustus 2002 Ja C+vl zendt uit in Seca. keys vindt je op allerlei sites, maar die mag je hier niet vragen. Heb je de site van Z**g*rs en duwgati al gelezen?
Hagkobe Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 @ renodak Wat kost zo een abo ongeveer op c+vlaanderen ? welke ontvanger is ervoor nodig? waar in vlaanderen werkt dit en waar nog niet? hoi...
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Ik heb een gewoon abonnement van ik dacht 38 € / maand nu zouden er keys bestaan voor de kiosk kanalen te bekijken, maar kan deze niet vinden.? ik heb wel de keys gevonden , maar niet in een file bestand, nu weet ik ook dat dit met het programma picbined zou gaan , maar moet je daar dan niets meer invullen dan die oc, od en oe ???? is dit ook voor de cabel ? weet jij een goede file, of misschien een beetje duidelijkheid wat ik daar moet invullen bij bpm?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen