Ga naar inhoud

thor 0.8 ontvangen op dezelfde schotel als ik 13.0 19.2 23.5 en 28.2 ontvang

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: stevie-v
ik heb nu vier lnb`s allemaal duo`s

Een LNB met twee aansluitingen heet een twin LNB.
Een DuoLNB is 1 behuizing met twee LNBs

Origineel bericht van: stevie-v
zo ja hoe configureer ik dat ?

Gewoon zo instellen als dat je het aansluit.
Dus op die tuner waar je de aansluiting van 13,0 loshaalt en op de 0,8 LNB aansluit, ook de instelling veranderen van 13,0 naar 0,8

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

dat wil ik dus niet ik heb met die twin lnb`s 2 kabels per lnb om tegelijk te kunnen openemen en kijken als ik van die 13 nu 1 kabel loshaal en aansluit op de 0.8 dan kan ik niet meer kijken en opnemen tegelijk van de 13 maar dat is geen probleem ik wil kunnen kijken en naar de 13 en de 0.8 niet tegelijkertijd natuurlijk maar gewoon als ik daar zin in heb kan ik dus die A niet configureren dat ik daar zowel de 13 als de 0.8 op ontvang ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

vGnp heeft het juist omschreven.

Anders gezegd:

Uitgaande van dat je 2 x 4/1 sw. hebt met daarop aangesloten Tuner A en Tuner B.

Als op Tuner A 13.0 aangesloten is dan kan je op Tuner B 0,8 kijken mits je deze ook daarop insteld.

Ben

TF7700HSCI, HS2100CICD, xTrend et4000
Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen