Gast Geplaatst: 10 augustus 2002 Geplaatst: 10 augustus 2002 Hallo Allemaal, Ik ben in het bezit van een Mastera III, nu heb ik bij ***geen-reclame*** het volgende probleem: Onderin de statusbalk staat comport closed. Ik kan met geen mogelijkheid op de Gold/Funcard schrijven. Als ik op Verify klik dan opent ie de comport en checked ie de kaart, daarna sluit hij de comport weer. Wie o wie kan me helpen hiermee...... Ik heb mijn pc ook al opnieuw geinstalleed, maar ook dit is geen succes !! Alvast bedankt !! Jedi
Gast Geplaatst: 10 augustus 2002 Geplaatst: 10 augustus 2002 Jedi. Ik heb dezelfde mastera. Ik gebruik echter chipcat en dat werkt prima. Mogelijk is dat een optie voor je. Succes!!! P.S. je kunt de software op de site van duwgati downloaden, evenals een beschrijving.
DirkHezius Geplaatst: 10 augustus 2002 Geplaatst: 10 augustus 2002 Heb je de verbinding al eens nagekeken ? Zowel in de PC als in de Mastera de verbindingskabel goed aandrukken ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen