blaatlaat Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Je kunt de -o optie weg halen als je zonder username en wachtwoord wilt connecten. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
pearlpeter Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Waarom zo moeilijk doen, als het makkelijk kan. Gewoon de map op de pc waar de films op staat,op delen instellen. Dan kun je die gewoon zien in de mediaplayer, en kun je alle films afspelen.
bander Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 @pearlpeter: onder de orginele azbox software zie je inderdaad de gedeelde map met films (je kunt er naar toe browsen). Alleen in deze image zie ik geen mogelijkheid om naar een netwerkschijf toe te browsen. Ik kan alleen lokaal kijken , tenzij ik iets over het hoofd zie gr
bander Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 @valkyr als ik dit doe krijg ik de foutmelding : failed no such file or directory. waar gaat dit fout , aan de pc kant of de azbox kant ? gr
pearlpeter Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Misschien dat je dan nog even moet wachten, op een volgende versie. Dit omdat het allemaal nog niet goed werkt in deze beta versie, met de netwerk share.
alias haha Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Origineel bericht van: pearlpeter Waarom zo moeilijk doen, als het makkelijk kan. Gewoon de map op de pc waar de films op staat,op delen instellen. Dan kun je die gewoon zien in de mediaplayer, en kun je alle films afspelen. Maar niet bij windows 7, krijg helemaal niks te zien You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Gast jojobo Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Origineel bericht van: alias haha Origineel bericht van: pearlpeter Waarom zo moeilijk doen, als het makkelijk kan. Gewoon de map op de pc waar de films op staat,op delen instellen. Dan kun je die gewoon zien in de mediaplayer, en kun je alle films afspelen. Maar niet bij windows 7, krijg helemaal niks te zien map public gebruiken.jim
pearlpeter Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 In windows 7 moet je even aanvinken dat de map door iedereen gedeeld mag worden. Dan werkt het wel.
bander Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 hallo ik ben iets verder. Onder plugins bij extra heb je een mount manager zitten, alleen wat is op de afstandsbediening de DEL/Backspace knop. Het is niet het del/back knop in ieder geval.
alias haha Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Geplaatst: 25 december 2010 de ffw knop kun je ook mee wissen You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
bander Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 help, ik zit vast in de radio mode , hoe (welke knop) kom ik weer terug in tv mode
elflamingo Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Ik ben daar nooit meer uitgekomen ook niet na een restart. Heb opnieuw moeten flashen en toen nooit meer radio gedrukt. Ook op hun forum nog geen antwoord gevonden. Blijft beta met veel bugs!
pearlpeter Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Gewoon nog een keer op de radio/tv mode knop drukken, en je zit weer in de tv modes.
bander Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 @pearlpeter Was het maar zo simpel. Nou ja kan ik tenminste de nieuwe rc1 erop zetten. gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen