Boerenjong Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Hallo Ik heb sinds kort een probleem met benaderen van de Dreambox via de webbrowser. Of ik nu Firefox of Internet Explorer gebruik. Ik heb vorige week windows opnieuw geinstalleerd en nu doet het probleem zich voor. Met Dreamboxedit en DCC kan ik de dreambox wel benaderen. Vr Gr
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Via IP-adres of had je er een naampje aan gegeven in bv je hosts file?
Boerenjong Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Geplaatst: 16 december 2010 Hallo Nee had gedaan via ip adres. Ook geprobeerd terwijl de firewall uitstond. Maar geen verbinding Vr gr
allez l'om Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 heb hetzelfde probleem met mn dreambox waarop de nieuwe gemini staat, op mn andere dreambox draai ik newnigma en daarmee geen enkel probleem Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Satdorus Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Vreemd, want zo te lezen heb je aan de Dreambox niets verandert. Maar kijk toch eens in het menu naar enable webinterface.
Boerenjong Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Geplaatst: 16 december 2010 Dank je Er zit dus denk ik een fout in de dreambox. Er zit geen webinterface meer op of die werkt niet Hij geeft ook een fout aan bij opstarten van de applicaties Dus ja hoe kan ik um nu benaderen?? Vrgr
mobieltje Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Geen webinterface meer en een foutmelding bij applicaties..... Dat wordt opnieuw flashen met een (nieuwe) image. Grts.
Boerenjong Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Geplaatst: 16 december 2010 Met welke software kan ik dat het beste doen Doe dat normaliter met Webinterface Vrgr
vGnp Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Origineel bericht van: Boerenjong Met welke software kan ik dat het beste doen Doe dat normaliter met Webinterface Dat is een andere webinterface dan die die tijdens normaal gebruik beschikbaar is. Doet die het ook niet meer? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
mobieltje Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Gewoon via de stopmode: Aktualisieren der Firmware mit Hilfe eines Browsers Grts.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen