Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarschijnlijk een domme vraag - maar stel m lekker toch.

Hallmark channel zit samen met eredivisie op 1 zender. Betekent dit dat je kan switchen ertussen - of gewoon dat de programma's van 1 zender niet meer uitgezonden worden ten gunste van de andere?

Ik vind hallmark wel leuk, maar als je net lekker kijkt - is er opeens voetbal!

Geplaatst:

Wanneer Eredivisie live 2 uitzend is Hallmark uitgeschakeld. Alleen als je een abbo hebt op Eredivisie live heb je wel beeld maar natuurlijk eredivisie live 2 voetbal, en dit is dus op zaterdagavond vanaf een uur 19.00 uur en op zondag. Omdat Eredivisie ook Europacup voetbal heeft wordt ook tijdens deze wedstrijden Hallmark regelmatig uitgeschakeld. Het is een deelkanaal of Eredivisie live of Hallmark maar nooit alle twee de zenders tegelijk.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

het is dus : je bent lekker naar een film aan het kijken en plots is er geen beeld meer.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

@Jean-Claude,

Helaas is dat zo frown

Zolang CanalDigitaal kort voor het voetballen begint een nieuwe film start

en niet duidelijk is in haar communicatie betreffende programmering zal het wel altijd plots blijven...

Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Geplaatst:

Helemaal niet leuk...

halfdaagse zenders en dan ook nog zeer slechte EPG waar je dus niet op aan kunt

wat mij betreft vind ik dat erg abonnee onvriendelijk en noem ik dat geen zenderuitbreiding maar feitelijk het pakket deels halveren.

bèe canal digitaal

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

De laatste tijd is het bijna dagelijks dat Hallmark niet uitzendt. Beetje jammer... Kunnen ze niet beter een ander slot pakken?

Was het ook niet zo dat het aantal PO zender drastisch moest worden ingekort? Dan zie ik genoeg vrije sloten :D

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

wat dacht je om gewoon de transponder van de regionalen er bij te nemen? gezien die straks toch in mpeg4 gaan? smile

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ou-Tannu
wat dacht je om gewoon de transponder van de regionalen er bij te nemen? gezien die straks toch in mpeg4 gaan? smile

uh ???
er verdwijnen toch juist regionalen van satelliet?

maar ook stuivertje wissel regionalen vind ik geen optie
wel als rtl en sbs weg gaan :D weg ermee

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Irritant dus - hallmark was soms nog wel leuk - voetbal vind ik geen barst aan. Raar hoor, dat je dan idd lekker aan het kijken bent en je zender gaat opeens over in voetbal!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Angeline
Irritant dus - hallmark was soms nog wel leuk - voetbal vind ik geen barst aan. Raar hoor, dat je dan idd lekker aan het kijken bent en je zender gaat opeens over in voetbal!!

Ik vind voetbal wel leuk en die derde rangs films van hallmark niks, dus het is geven en nemen he. smile
Geplaatst:

Precies. Dat geklaag over voetbal is maf. Hallmark is een herhaal carrousel, dus je ziet die film echt nog wel een keer of zes. Maar: van mij mag Canaldigitaal per direct stoppen met dat kanaal delen. Eredivisie Live 1 HD is nu ook al de pineut. En dat voor een premium kanaal: belachelijk.

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Geplaatst:
Citaat:

Film 1.3 is toch ook jaren gedeeld geweest, heeft ook niemand over geklaagd...

In het verleden zijn hierover ook al draadjes geweest hierover in dit forum... zover ik mij kan herinneren. In eerste instantie dat na de overname door Chello via de satelliet deze zender in zijn geheel ontbrak (terwijl de satelliet voorheen de aanvoer/bron was).

Ook over CN/TCM is zijn al genoeg draadjes gepasseerd.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Jassy
Film 1.3 is toch ook jaren gedeeld geweest, heeft ook niemand over geklaagd...

Tja, maar nu gaat het over voetballen he...en daar moet toch altijd alles voor wijken... mad
Geplaatst:

ach het gaat niet om het een dat leuker is dan eht ander. Maar het is gewoon raar dat 2 netten 1 frequentie delen. En dat je dus nooit alles kan kijken wat je leuk vind.

of dat nou voetbal of hallmark is!

Tis gewoon een raar gegeven

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen