M_Z Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Gisteravond is de eerste aflevering van Oh Oh Cherso begonnen op 2BE. Voor de mensen die het niet kennen: Het is de kijkcijferknaller van 2010 geweest voor RTL5. Oh Oh Cherso is een Nederlandse realitysoap op RTL 5 waarin acht Haagse jongeren een periode samenwonen in de Griekse badplaats Chersonissos. Eyeworks produceert het programma dat op 2 september 2010 voor de eerste keer werd uitgezonden. De serie telt elf afleveringen. M_Z
Neptunus Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 In tegenstelling tot Gooische Meisjes mij veel te platvloers, ordinair en afstotelijk. maar wie ben ik? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast patje7of9 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Origineel bericht van: M_Z Gisteravond is de eerste aflevering van Oh Oh Cherso begonnen op 2BE. Voor de mensen die het niet kennen: Het is de kijkcijferknaller van 2010 geweest voor RTL5. Oh Oh Cherso is een Nederlandse realitysoap op RTL 5 waarin acht Haagse jongeren een periode samenwonen in de Griekse badplaats Chersonissos. Eyeworks produceert het programma dat op 2 september 2010 voor de eerste keer werd uitgezonden. De serie telt elf afleveringen. M_Z Dat noem ik eens een programma voor marginale mensen. Zo platvloers en ordinair.
geohaai Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Origineel bericht van: M_Z Gisteravond is de eerste aflevering van Oh Oh Cherso begonnen op 2BE. Voor de mensen die het niet kennen: Het is de kijkcijferknaller van 2010 geweest voor RTL5. Oh Oh Cherso is een Nederlandse realitysoap op RTL 5 waarin acht Haagse jongeren een periode samenwonen in de Griekse badplaats Chersonissos. Eyeworks produceert het programma dat op 2 september 2010 voor de eerste keer werd uitgezonden. De serie telt elf afleveringen. M_Z Nu kan Vlaanderen dus ook 'genieten' van een stel malloten uit Den Haag. Ik snap niet dat RTL5 deze bagger door durft te verkopen. Hopelijk blijft Nederland verlost van meer van dit soort programma's. Wavefrontier T55 ( Oost:28,2; 23,5; 19,2; 13,0; 9,0, 4,8 en West: 0,8)1X VU+DUO en Xtrend et 6500
edbe Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 nou vondt er geen reet aan, maar ja ieder zijn mening. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
matthew_be_wvl Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Oh, ideaal voor tijdens de examens. Tegelijkertijd wat aanmaning om te studeren en je moet er niet te hard voor nadenken om het programma te volgen. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
sheeplover Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Misschien een mooi moment om een nieuw topic te starten: Hoe lang is het geleden dat ik me als Nederlander trots kon voelen? En bij welke gelegenheid was dat? Wat mij betreft zetten we Nederland op internet Kerstgroeten van John uit Den Bosch
Gerard 76 Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Ik vond het wel leuk om te zien. lekker platte humor,hou ik wel van.
alx Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Vreselijk ordinair. Daarom vond ik het wel vermakelijk. Ik keek dus. Ik moet er niet aan denken dat het mijn kleinkinderen kunnen zijn. Vanwege het absurde moest ik er wel om lachen. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen