Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteravond is de eerste aflevering van Oh Oh Cherso begonnen op 2BE.

Voor de mensen die het niet kennen: Het is de kijkcijferknaller van 2010 geweest voor RTL5.

Oh Oh Cherso is een Nederlandse realitysoap op RTL 5 waarin acht Haagse jongeren een periode samenwonen in de Griekse badplaats Chersonissos. Eyeworks produceert het programma dat op 2 september 2010 voor de eerste keer werd uitgezonden. De serie telt elf afleveringen.

M_Z

Geplaatst:

In tegenstelling tot Gooische Meisjes mij veel te platvloers, ordinair en afstotelijk.

maar wie ben ik?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

• 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: M_Z
Voor de mensen die het niet kennen: Het is de kijkcijferknaller van 2010 geweest voor RTL5.
Oh Oh Cherso is een Nederlandse realitysoap op RTL 5 waarin acht Haagse jongeren een periode samenwonen in de Griekse badplaats Chersonissos. Eyeworks produceert het programma dat op 2 september 2010 voor de eerste keer werd uitgezonden. De serie telt elf afleveringen.

M_Z

Dat noem ik eens een programma voor marginale mensen. sick

Zo platvloers en ordinair.
Geplaatst:
Origineel bericht van: M_Z

M_Z

Nu kan Vlaanderen dus ook 'genieten' van een stel malloten uit Den Haag. Ik snap niet dat RTL5 deze bagger door durft te verkopen.
Hopelijk blijft Nederland verlost van meer van dit soort programma's.

Wavefrontier T55 ( Oost:28,2; 23,5; 19,2; 13,0; 9,0, 4,8 en West: 0,8)1X VU+DUO en Xtrend et 6500

Geplaatst:

nou vondt er geen reet aan, maar ja ieder zijn mening.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Misschien een mooi moment om een nieuw topic te starten: Hoe lang is het geleden dat ik me als Nederlander trots kon voelen? En bij welke gelegenheid was dat? Wat mij betreft zetten we Nederland op internet

Kerstgroeten van John uit Den Bosch

Geplaatst:

Vreselijk ordinair. Daarom vond ik het wel vermakelijk. Ik keek dus. Ik moet er niet aan denken dat het mijn kleinkinderen kunnen zijn. Vanwege het absurde moest ik er wel om lachen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen