Ga naar inhoud


15 euro voor info a.u.b.?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik ergerde mij altijd het meest aan de telefoonwinkels van ons staatsbedrijf.

Die hadden ook geen telefoonnummer, waarop je ze kon bellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


KPN, ING, ZIGGO grote voorbeelden.

 

Bij Amazon en Bol loopt het op rolletjes.

Komt ook door aanbod vele nieuwe diensten met nieuwe techniek.

 

Je kan het beste bij ze binnenlopen.

 

Waar ik me meest aan erger zijn grote electro/electronica zaken met waardeloos advies. Nederlandse blötmarkten zijn rampzalig. De duitsen zijn stukken beter.

 

Belastingdienst is OK, UWV mag er ook weer zijn.

 

Gehalte (uitbestede) servicedesk medewerkers in call-centers is vrij slecht. Met uitstekende uitschieters. Helpdesk medewerkster nr 1 bij ziggo werkzaam op facturatie was vrij goed, beheerste de technische materie aardig. KPN internet helpdesk is huilen. Een leverancier die geld vraagt voor informatie tot aanschaf laat ik links liggen. Doet cardealer nog niet.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

0900 nummers probeer ik altijd zoveel mogelijk te vermijden.

Ook de nummers die zeggen dat ze de prijs van een lokaal gesprek vragen zoals het UWV is dus niet waar.

Bij mijn provider betaal ik in nederland voor een gewoon gesprek alleen een start tarief van 5 cent en meer niet.

Bij de lokaal tarief 0900 nummers blijft de teller gewoon doorlopen.

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Nu is een keer een vraagje niet erg, maar er moet ergens een lijn worden getrokken anders heb je straks 2 gasten nodig die constant mensen telefonisch aan het leren zijn met de gekochte spullen om te gaan.


Bij ons bedrijf noemen we dat gewoon service.

Koopt iemand bij ons iets dan krijgt hij/zij er uitleg bij dat wordt de klant vooraf vermeld en daar betaald de klant ook voor.
Als het goed is is bij elke bedrijf een deel van de winstopslag daarvoor gewoon gereserveerd.
En ja je hebt mensen die meer uitleg nodig hebben dan andere. Verkoop ik bijv. een ouder echpaar iets dan weet je van te voren dat die meer uitleg nodig hebben.
Maar sta ik die gewoon elke keer te woord en geef ik die keurig uitleg en nog een keer uitleg dan werpt dat uiteindelijk zijn vruchten wel af.
Wellicht is dat de reden dat ondanks dat we nooit ook maar ergens een advertentie plaatsen toch nog bijna omvallen van al het werk en dat men ons vanuit heel Nederland weet te vinden.
Daarom vind ik het prima dat er bedrijven zijn in mijn branche die zo'n beroerde service verlenen, dat is alleen maar goed voor mijn omzet.


Anders wordt het natuurlijk als iemand iets koopt en alleen maar voor de prijs gaat.
Immers de laagste prijs met de beste service dat zijn 2 dingen die gewoon niet samen gaan en een ieder met een beetje verstand weet dat hij/zij dan bij een dozenschuiver uitkomt waar je niet om uitleg hoeft te komen vragen.



suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B
Origineel bericht van: Sjattuh
Nu is een keer een vraagje niet erg, maar er moet ergens een lijn worden getrokken anders heb je straks 2 gasten nodig die constant mensen telefonisch aan het leren zijn met de gekochte spullen om te gaan.


Bij ons bedrijf noemen we dat gewoon service.

Koopt iemand bij ons iets dan krijgt hij/zij er uitleg bij dat wordt de klant vooraf vermeld en daar betaald de klant ook voor.
Als het goed is is bij elke bedrijf een deel van de winstopslag daarvoor gewoon gereserveerd.
En ja je hebt mensen die meer uitleg nodig hebben dan andere. Verkoop ik bijv. een ouder echpaar iets dan weet je van te voren dat die meer uitleg nodig hebben.
Maar sta ik die gewoon elke keer te woord en geef ik die keurig uitleg en nog een keer uitleg dan werpt dat uiteindelijk zijn vruchten wel af.
Wellicht is dat de reden dat ondanks dat we nooit ook maar ergens een advertentie plaatsen toch nog bijna omvallen van al het werk en dat men ons vanuit heel Nederland weet te vinden.
Daarom vind ik het prima dat er bedrijven zijn in mijn branche die zo'n beroerde service verlenen, dat is alleen maar goed voor mijn omzet.


Anders wordt het natuurlijk als iemand iets koopt en alleen maar voor de prijs gaat.
Immers de laagste prijs met de beste service dat zijn 2 dingen die gewoon niet samen gaan en een ieder met een beetje verstand weet dat hij/zij dan bij een dozenschuiver uitkomt waar je niet om uitleg hoeft te komen vragen.



suc6

Gerrit


Ja, je kan voor een andere methode kiezen. Wij verkochten zowel trainingen als de software. Het was dus niet de bedoeling dat ik telefonisch de trainingen voor niets ging geven. Dan werd ik geacht een training te verkopen.

En je hebt gelijk. Je weet van te voren vaak al die gaan veel bellen en die niet. En ik hielp ook iedereen zoveel mogelijk, maar ik kan niet met klant A 2 uur aan de lijn zitten om iets uit te leggen wat je eigenlijk in de training al hebt geleerd en Klanten B t/m F laten wachten met vragen/problemen waardoor zij niet verder kunnen.

Misschien is het appels met peren omdat een heel ERP pakket leren andere koek is dan het instellen van een apparaat. Maar ik kan mij best voorstellen dat bedrijven hier niet op zitten te wachten. Er zitten immers handleidingen bij, men heeft het internet en een beetje zelf proberen kan ook geen kwaad.

Maar het is een blijft een heikel punt voor elk bedrijf. Kies je ervoor dit te stoppen door bijvoorbeeld een betaal nummer loop je dus klanten mis. Ga je wel iedereen uitgebreid te woord staan loop je misschien klanten mis in de zaak omdat deze geen zin hebben om te gaan staan wachten totdat de verkoper klaar is met de telefoon.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...