Sigma Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Origineel bericht van: Orvil Misschien een slecht contact? misschien eens proberen de knoppen in te spuiten met contact spray, voordat je hem open maakt. Orvil. Dit moet je dus nooit doen bij je AB groote kans dat hij helemaal niks meer doet!!!!!!! Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Origineel bericht van: maja Dat zal denk ik zeker niet baten meestal ligt er een matje onder de knoppen en dat matje en de contacten wil ik schoonmaken. Printje en de onderkant van het matje reinigen met spiritus. Vaak werkt het dan wel weer, zo niet dan een nieuw matje ergens proberen te bestellen (Dreammedia?) en anders toch een nieuwe afstandsbediening.
maja Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Geplaatst: 19 december 2010 Gewoon voorzichtig wegpoetsen is voldoende. Als men alcohol of spiritus gebruikt poetst men ook contact grafiet of wat het ook moge zijn weg.
theparasol Geplaatst: 26 maart 2016 Geplaatst: 26 maart 2016 Bij mijn bejaarde DM800 HD PVR afstandsbediening deed oa knop links - rechts totaal niets meer. En van de overige knoppen: na enig aandringen. Hoogste tijd dus om de schoonmaak beurt uit te gaan voeren. Schroefje eruit, met een dun mesje de behuizing opengewrikt. Daarna de twee rubberen toetsen gedeeltes in emmertje heet water gedaan. De print met brillendoekje afgenomen. De beide plastic behuizingsgedeeltes ook afgesopt met heet water. Geheel weer in elkaar gezet en alles werkt weer als nieuw.
Tuxxie Geplaatst: 29 maart 2016 Geplaatst: 29 maart 2016 Een tijdje geleden is het repareren van de afstandbediening ook besproken in deze thread. Het begon over compatible afstandsbedieningen, maar eindigde in de reparatie. PS Schoonmaken heb ik al eerder gedaan en heeft maar enige tijd resultaat gehad. Uiteindelijk was reparatie nodig. Greetz, Tuxxie GigaBlue UHD UE 4K, Visiosat schotel, ASTRA 1, ASTRA 2, ASTRA 3 en Hotbird. Opnames op Debian 9 DIY NAS server, 4TByte RAID1
Loui (K) Geplaatst: 30 maart 2016 Geplaatst: 30 maart 2016 Ik wil graag de afstandsbediening uit elkaar halen. Weet iemand hoe dit gaat. Keihard tegen de muur gooien .Hihi
maja Geplaatst: 30 maart 2016 Auteur Geplaatst: 30 maart 2016 Hé Loui je reageert wel op een bericht van 2010. In die tussentijd heb ik al heel wat afstandsbedieningen gerepareerd.En heb ik nog nooit een nieuwe hoeven kopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen