satede Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Ik wel proberen om te streamen vanaf mijn dm800hd naar mijn hp ipaq hw 6915 (wince 5.2 windows mobile 6.1) Is dit mogelijk en zo ja hoe ? The birdman has left the building
aux99 Geplaatst: 16 december 2010 Geplaatst: 16 december 2010 Op de eerste vraag kan ik makkelijk antwoorden: Ja De 2e is wat moeilijker, want mijn HW6515 (kleinere broertje) ben ik alweer een jaar of 3 kwijt. Maar wat ik me herinner is dat je via een PC mbv VLC een je stream zodanig verkleint dat hij via WiFi kan worden verwerkt op je IPAQ. Volgens mij, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker, moet je ook VLC op je IPAQ installeren om de stream te kunnen bekijken. Hoe het streamen m.b.v. VLC precies gaat staatu uitgebreid in diverse topics op dit forum.
satede Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Geplaatst: 16 december 2010 oke waar vind ik die vlc voor de ipaq ? The birdman has left the building
aux99 Geplaatst: 17 december 2010 Geplaatst: 17 december 2010 Bij nader inzien denk ik dat je de stream gewoon in Media player kunt openen op de ipaq. Wat ik me nog herinner was dat de resoluties echt heel laag worden gezet in VLC op je PC. anders kan de IPAQ het niet aan...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen