Gast MiLo Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Origineel bericht van: gerard-almelo hallo ja de stick is 8 gb groot voor ons groot genoeg om op te nemen heb de stick geformateerd in ntfs met hp usb disk storage ook al geprobeerd met fat 32 maar geen effeckt de box ziet hem gewoon weg niet ook niet als ik hem opnieuw opstart dus zo staan de zaken nog mvg gerard soft is pli Zie mijn post een paar plaatsen hoger, gewoon doen wat er staat en niet met de PC dus...
ransjooman Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Daarom hou ik van open Pli. Wordt gewoon opgelost allemaal!Ik zal nog eens een HDtje opnemen en afspelen. Bedankt! DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.
Gast WalterN Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Hoi, Ik krijg een foutmelding bij het mounten: mount /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/disc /var/mnt/usb failed: No such file or directory En met part1 ipv disk hetzelfde. Eerst herkende de dm7025 (OpenPLI) mijn stick wel en kon ik hem formateren. Nu wil ik de picons er op zetten en werkt het niet meer? Nog maar weer eens opnieuw opgestart en...even checken. Vreemd genoeg zie ik, als ik in de opgenomen bestanden naar lokatie ga, twee keer usb: Stick en Disk 2.0. In het installatie menu onder harddisk zie ik alleen disk 2.0, maar ik heb een stick...(en die kan ik wel benaderen in het opname menu) Vreemd toch? Waar ging het fout? Groet, Walter
Gast MiLo Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 /var/mnt/usb moet /media/usb zijn denk ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen