Shotfac Geplaatst: 17 december 2010 Geplaatst: 17 december 2010 Hi Technici en hobbyisten, ben zelf weinig technisch aangelegd wat betreft soldeerbouten, zodoende stel ik hier mijn hulproep. Heb 2 good old boys dm5620s, altijd perfect gewerkt echter hebben ze vlak na elkaar de geest (tuner, tv signaal) gegeven, 1e dm5620s geeft geen (tuner) signaal, verder all ok, image, beeld 2e dm5620s geeft alleen geen beeld, verder wel signaal Nu heb ik gelezen dat middels vervanging voeding of bepaalde chipjes ?? op het moederbord waar soldeerwerk aan te pas komt dit gerepareerd kan worden. Zodoende hier mijn vraag of er een techneut in de omgeving van Arnhem is die mij hiermee kan helpen voor een schappelijke prijs en een krat bier of zo :-) Zou het geweldig vinden als ik deze boxen weer in kan zetten en nieuwe kopen is nogal een prijzige zaak mijn dank, groet Shotfac Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
iemand Geplaatst: 17 december 2010 Geplaatst: 17 december 2010 je hebt pm en vindt je nog iemand dichtbij je eigen stad dan stuur ik je de info wel toe = 2 elco's op het moederbord en 1 op de voeding. gr. Erik
5620_gek Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Even wat elco`s gaan halen bij radio piet. De bout warm stoken en gaan met die banaan. Zo moeilijk is het niet...
iemand Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Shotfac is zojuist langs geweest en weer blij want hij gaat met beide werkende ontvanger weer naar huis gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen