satmenneke Geplaatst: 17 december 2010 Delen Geplaatst: 17 december 2010 Hoe zat het al weer met deze ASTON wamba 311 ontvanger een fabrieksreset te geven. Ik kan het niet vinden in het menu. Daarnaast dacht ik ook dat er iets van een fastscan in moest zitten?? ook daar ben ik het spoor even bijster. Ps nieuwste bootloader(12000)en application(13000) Wie helpt?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Murdock Geplaatst: 18 december 2010 Delen Geplaatst: 18 december 2010 Fastscan: handmatig zoeken en dan op LIST drukken, wel zorgen dat de kaart erin zit. Reset: in het hoofdmenu 6-7-8-7 Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satmenneke Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2010 Bedankt Murdock!!! Dat was precies wat ik zochte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen