caveman Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Siliconen is ook in vloeibare vorm, alles wat wat vettig is zal wel werken. Spuitbus gaat ook prima, alleen niet als je auto ooit nog eens gespoten moet worden. Insmeren met vaseline ook prima, je hoeft er geen klodders aan te smeren. Afijn, waar hebben we het eigenlijk over... DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
moonchild Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Origineel bericht van: happysat De deuren moet je gewoon openlaten, dan vriest er ook niks dicht... is dit nou oost of west? Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
alx Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Lijkt mij het verre oosten! Siberië ofzo? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
D.Quijote Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Origineel bericht van: renzie wie weet een goed middel/methode om te voorkomen dat je s'ochtends de auto niet in kan omdat de portieren zijn vast gevroren. WD40 spuiten op de rubbers? vaseline? renzie niet voor je weggaat eerst naar toilet, maar goed mikken Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Gast Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Wel een oplossing, maar een beetje knullig uitgevoerd. En (zeker niet onbelangrijk) de hoogte is alvast goed
gerrit B Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Het maakt niet uit wat je er op smeert, als het maar niet in water oplosbaar is immers alle vet olie ed. zal niet bij onze temperaturen bevriezen maar water wel. Dus gewoon zorgen dat e.e.a zo vet is dat er geen water aan kan blijven hangen en het kan ook niet bevriezen. Sommige auto's hebben er wel veel meer last van dan andere. Hiervoor had ik een Renault Laguna en daar had ik regelmatig de aansteker nodig nu een Toyota Avensis en het slot wil altijd open terwijl de auto op dezelfde plek geparkeerd staat. Tegen dooi en weer opnieuw vriezen is bijna niets bestand anders dan de auto regelmatig gebruiken, goed warm rijden zodat alles goed ontdooid en het water weg kan en om de paar weken alles weer inspuiten anders helpt het nog niet. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
maestro Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Je kan natuurlijk ook gaan emigreren naar warmere oorden.. groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
Gerard 76 Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Oplossing voor hem is dat een ander hem ff los zeikt
renzie Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 ik heb de portieren ingespoten met WD40 en deze vriezen niet meer zo gemakkelijk vast. ik heb echter nog wel problemen met de sloten die vastvriezen. Het mechanisme gaat door de vorst vastzitten en is heel moeilijk in beweging te krijgen. ik ben bang dat op termijn de sleutel een keer afbreekt. wat kan ik daar aan doen? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
quattro Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Ook WD40 inspuiten VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
gerrit B Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Ik gebruik hier silisol. Dat is een siliconenspray maar dan niet zo dun als normaal, maar het schuimt wat, waardoor het beter en langer blijft hechten, maar veel belangrijker, hierdoor heeft vocht vrijwel geen kans. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
renzie Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 is het dan het beste om portierbekleding te verwijderen en het mechanisme goed in te spuiten? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Fatfreddy Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Gistermiddag mijn Toyota Carina van zijn maagdelijke witte deken ontdaan sleutel in deur en geen enkel probleem dat terwijl die al een dikke week stil had gestaan. Sommige merken of beter gezegd modellen hebben blijkbaar eerder last van dicht gevroren deuren dan andere.
dutchandrew Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: renzie ik heb de portieren ingespoten met WD40 en deze vriezen niet meer zo gemakkelijk vast. ik heb echter nog wel problemen met de sloten die vastvriezen. Het mechanisme gaat door de vorst vastzitten en is heel moeilijk in beweging te krijgen. ik ben bang dat op termijn de sleutel een keer afbreekt. wat kan ik daar aan doen? renzie CFS slotspray gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen