Gast gladys Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Hier 2 auto's op de oprit noord-oost in de schaduw van het huis. IJs bijna niet van de ramen te krijgen maar sloten en deuren probleemloos open. Bij de 2e Duitse Super is af en toe siliconenspray in spuitbus te koop. Laatste keer doos van 16 stuks gekocht. Soort Haarlemmerolie. Spuit het in autosloten, op rubbers, slot tuindeur, zijkant garagedeur, fietsketting, bij schroefdraadsnijden etc. Alles werkt met siliconenspray prima bij warm en koud weer en beschermd tegen roest.
pearlpeter Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Nou ik gebruik ook heel veel siliconenspray, voor veel doeleindes. Dus ook voor de rubbers van de auto portieren, en die vriezen nooit vast. En ik gebruik ongeveer 1 spuitbus per 2 jaar. Dus wat je nou met 16 spuitbussen moet doen, is mij een raadsel. Want je hoeft er maar een klein beetje van te gebruiken. Maarja zo kun je je verdere leven wel vooruit met de siliconen spray.
Gast gladys Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Inmiddels 2 bussen opgespoten (wekelijks de racefiets) en 2 weggegeven. Ik kom best door de voorraad heen. Maar het is prima spul voor portierrubbers deze dagen.
columbo Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Hy allemaal,ik heb gisteren een spuitbus met DryLube van Inotech uit geprobeerd,ik kon vanmorgen de portieren zonder probremen openen.het bij komende voordeel is dat deze spray geheel opdroogt en dus geen vieze klieder boel word wat afgeeft aan de kleren.
Jan Ambers Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Drylube is dat geen TEFLON based produkt?
columbo Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Nee hoor het is een PTFE basis.zie bijlage,dan hoef ik niet alles overte typen. Dry Lube.pdf
vGnp Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 PTFE = Teflon vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
columbo Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 O dat wist ik niet,het kwam me wel bekend voor die afkorting,dus meschien ook iets om de anti aanbak laag van de koekenpan te repareren.of de SAT schotel mee in te spuiten.
vGnp Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Origineel bericht van: columbo dus meschien ook iets om de anti aanbak laag van de koekenpan te repareren Nou, dat zou ik toch maar niet doen. Origineel bericht van: columbo of de SAT schotel mee in te spuiten Als je veel last van vastzittende sneeuw op je schotel hebt dan kun je dat i.i.g. proberen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen