arnoldg Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Is er een manier om de dreambox te defaulten. Om de een of andere reden doet hij het niet echt goed meer. nu wil ik alles defaulten (niet middels fabriekswaardes terug zetten) maar op een andere manier. zodanig dat de swapfile enz. enz. allemaal verwijderd wordt.
bigm Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 als je fabrieksinstelling terugzet zou het zo moeten zijn dat als terug naar standaard is. Maar je kan ook een nieuwe image flashen en dan de instellingen niet terugzetten en alles weer zelf instellen wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
arnoldg Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Geplaatst: 18 december 2010 hmmmm, zit nu namelijk al 2 uur te klooien, mijn box hing vanmorgen. was toch toe aan nieuwe software maar krijg de kabel en sat niet meer aan de gang. hij wil geen zenders meer vinden. ik heb alle settings voor de sat goed staan en toch werkt het niet.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Het kan wel eens zijn dat je een aantal keer moet rebooten, dit schijnt een bekend probleem te zijn momenteel met met name de 8000, dit is een probleem met de drivers. Anders moet je maar even zoeken hier of bij Openpli op het forum
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen