The Librarian Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 In My Tube zit in het menu o.a. de optie om automatisch na het afspelen van een filmpje de volgende film in de playlist te starten. Videospeler stop/exit gedrag Optie speel volgende video. Dit werkt op zich prima, maar hoe stop ik nu My Tube (of het afspelen) als ik genoeg gezien heb??
davmal Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 bij mij op de 8000 is terug keren op de rode knop exit. En afsluiten de rode knop onderaan op de afstandsbediening . Afsluiten kiezen en ok Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB
The Librarian Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Geplaatst: 18 december 2010 bij mij op een 8000 met openpli erop als image, en ik in de automatisch volgende film start mode zit werken alleen de volgende knoppen op de AB exit- start volgende film info - geeft info over de film OK - laat playbutton menu zien << - vorige film >> - volgende film >|| - pauze/hervat afspelen stopknop - volgende film tv - volgende film Als ik vaak en snel achter elkaar de exit knop indruk heeft dat als resultaat dat ik een groen scherm krijg en Enigma restart. T'is een, maar volgens mij niet DE manier om uit de player te komen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen