wao Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 hallo ik ben net nieuw hier mijn vraag is Ik heb een challenger2 Unlimited en hij staat af en toe vast ongeveer een halve sec en doet het dan weer en soms een raar geluidje erbij wat kan ik er aan doen alvast bedankt
iemand Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 probeer eens een nadere ontvanger om uit te sluiten dat je schotel goed afgesteld staat, resp bekabeling in orde is. gr. Erik
rienk Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 de challenger2 Unlimited daar is andere software in tezetten deze is dan gelijk aan de sab explore waneer je daarvan de laatste software hebt moeten de problemen voorbij zijn Rienk
wao Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Geplaatst: 19 december 2010 hallo dat weet ik juist niet hoe je hem moet updaten kunt u mij dat uitleggen want het is lang geleden dat ie is geupdate.Ik heb nog geen verstand van satteliets alvast bedankt gr wao
murata Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 je kan de challanger2 updaten dmv een korte null modem kabel. voor url waar je firmware en uploadtool moet je mij maar ff pm'en, weet namelijk niet of het wenselijk is om hier allemaal url te plaatsen. Dreambox 500HD Cccam 2.1.4
satencom Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Voor alle software en hoe het moet dat staat hier klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
wao Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Geplaatst: 20 december 2010 Hallo en dit antwoord kreeg ik waar ik hem heb gekocht Ik denk dat je decoder het slachtoffer wordt van de coderings verandering van C+, dit betekent dat na jaren trouwe dienst het apparaat niet meer overweg kan met de huidige uitzendnormen. Je mag best langs komen met de decoder, maar een gegarandeerde oplossing heb ik niet. Wat moet ik er mee gr wao
satencom Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Je moet het zo bekijken ze verkopen liever een nieuwe ontvanger. Klik maar even op link hier boven, dan kom er vast wel uit. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
wao Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Geplaatst: 20 december 2010 misschien iets wat jullie moeten weten mijn vrouw kijkt er alleen mee voor polen en er zit zo`n kaart in voor polen dus mvrg wim
satencom Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 oo dan weet ik niet dat deze verandering wel helpt, gebruik je dan ook een ci module waar weer de kaart in zit. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
wao Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 ja precies met een kaart van polsat erin gr wim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen