Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi iedereen op eurosport2 staat nu een nederlandse zender Bnn 24 en hallmark zend nu ook uit in het wekend groetjes.....

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Geplaatst:

BNN 24 wat is dat voor een kanaal en waar is eurosport 2 naartoe. Weer fijne communicatie vanuit de ivoren toren van tvv.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

Op het Etalagekanaal zit nu 101TV en Eurosport 2 zou nu via de Sky-transponder moeten doorkomen (zie ook hier : www.ikverhuismee.tv )

Greets

Gast petervanleeuven
Geplaatst:

zou het niet komen voor die aktie muziek for live ik, weet het niet he maar er is wel live stream van het glazen huis in nl sick

Geplaatst:

deze zender werd vorig jaar ook bij cd doorgegeven

en op de site van cd stond het al even aangegeven dat ze deze zender zouden gaan doorgeven.

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Geplaatst:

wel behoorlijk #)°@çèç$£¨p dat zo een stream bij CDS impact heeft op TVV...

Langs andere kant, tvv is te klein binnen M7 group denk'k om echt zwaar op tafel te kunnen kloppen, dus moeten ze slikken wat de grote broer/zus wil...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

De nieuwe fastscanlijst is nu beschikbaar met Eurosport 2 en 192TV op het Etalagekanaal.

Greets

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen