Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Ik heb hier een Philips BDP 9500 Speler. Soms bij een dvd geen geluid, en soms met een andere dvd haperingen in beeld, en geluid. Dit bij originele dvd's Nu bestaat de zaak niet meer, waar ik deze heb gekocht. Maar is er nog ergens een TD, die er in het verleden was in Duiven, die ook de Philips apparaten met garantie repareert ??? De naam eventueel naar PM, i.v.m. reclame
-Dennis- Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Henri, Ik heb hetzelfde apparaat, met ongeveer dezelfde klachten. Ik heb toendertijd gebeld met Philips, en ik had 2 keuzes, langs verkooppunt gaan, of opsturen naar Philips. Aangezien bij jou de winkel niet meer bestaat, is er nog maar 1 optie over. De garantie kan nog niet verlopen zijn,( want deze speler in nu net 1 jaar op de markt, en je hebt 2 jaar garantie.) dus Philips zal dit onder garantie afhandelen.
Zilverster Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 @Henri Aalten, Het klink misschien gek, maar wat je nog zou kunnen proberen is het apparaat enkel dagen van het stroom afhalen ( een harde reset ). Met een beetje geluk speelt het apparaat daarna weer goed, oudere DVD spelers van Philips gaven dit probleem ook wel eens in het verleden, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Origineel bericht van: Zilverster @Henri Aalten, Het klink misschien gek, maar wat je nog zou kunnen proberen is het apparaat enkel dagen van het stroom afhalen ( een harde reset ). Met een beetje geluk speelt het apparaat daarna weer goed, oudere DVD spelers van Philips gaven dit probleem ook wel eens in het verleden, gr. Zilverster. Geprobeerd, maar heeft helaas niets geholpen
Zilverster Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 @Henri Aalten, Ik spreek hier van enkele dagen, dus niet van 5 minuten, want dat werkt niet. Hoelang heb je hem van het stroom gehad dan, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
rudolfdebeer Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Geen Blue ray speler direkt op Flip flat TV afspelen met DTS sound track. Gaat niet. Flip TV doet alleen Dolby. Weet Flip.Indien geen Blue ray paar toch DVD met DTS track zelfde probleem. Surround setje aanschaffen. Of sound track uitwisselen. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: Zilverster @Henri Aalten, Ik spreek hier van enkele dagen, dus niet van 5 minuten, want dat werkt niet. Hoelang heb je hem van het stroom gehad dan, gr. Zilverster. Ongeveer 6 uur stroom er vanaf gehad.
Zilverster Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 @Henri Aalten, Ik weet dat het gek klinkt, maar probeer eens een aantal dagen, het is net of er iets goed resetten moet en dat het probleem is dat de stroom ergens langer vast wordt gehouden, dus niet goed ontlaad, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Ga het proberen, je weet maar nooit.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Inmiddels een paar dagen de stroom er vanaf gehad, Heeft niets geholpen
Zilverster Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 @Henri Aalten, Jammer dan, was het proberen waard, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
rudolfdebeer Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Philips heeft zijn service uitbesteed aan een contractor. Kan elke dealer of eindhoven je vertellen. Ze hebben vestigingen her en der. Realiseer je de schrotprijs. Dingen kosten niet veel tegen maakloon. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Steve Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 ik denk dat er nog een oude software 1.04 in zit.probeer er 1.09 in te zetten. lukt je dit allemaal niet? Het repair center voor Philips bij jou in de buurt is ECare Duiven. bdp9500_05_fur_eng[1].pdf
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Daar is mijn speler vorig jaar naartoe gegaan. Afwachten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen