Gast tarlmars Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Satters, Voorheen deed ik bijna om de twee dagen een internetupdate. Al een tiental dagen krijg ik bij een internetupdate steeds "0 pakketten" te pakken (geen nieuwe updates beschikbaar). Gezien vroeger dagelijkse updates beschikbaar waren vraag ik mij af of ik alleen dit probleem heb. Er is weldegelijk connectie met het internet gezien ik zonder problemen plugins kan downloaden. Marc
Satdorus Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Misschien zijn ze al met vervroegd Kerst reces. Zonder flauwe kul, die vraag kan je beter op het Pli forum stellen.
Henksat Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Origineel bericht van: Satdorus Misschien zijn ze al met vervroegd Kerst reces. Nee dat zijn we niet. Omdat alle wijzigingen van DMM, de nieuwe drivers etc.. allemaal alleen maar kunnen functioneren onder OpenPLi 2.0 ligt de ontwikkeling van 1.0 eigenlijk stil en hebben we alle pijlen gericht op OpenPLi 2.0. Dit loopt op alle boxen al heel redelijk, m.u.v. de DM8000 welke veel bootproblemen heeft (geen beeld na boot). Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Satdorus Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Origineel bericht van: Satdorus die vraag kan je beter op het Pli forum stellen. Of je wacht totdat Henksat hier gewoon reageert, dat kan ook
michel130 Geplaatst: 18 december 2010 Geplaatst: 18 december 2010 Dus 2.0 erin stoppen, en je krijgt weer update binnen. Letop is wel een beta versie, kan dus van alles fout nog gaan. En het mooie is, je hd glass skin gebruiken op de openpli 2.0 Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Gast tradeyell Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 ik probeer de zenderlijst van Henksat te downloaden ( DM connect richtstreeks met mijn modem) maar hij blijft zeer lang niets doen, en dan stopt die zonder iets maar gedownload te hebben. oplossing?
Gast tradeyell Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 het is me eindelijk gelukt om rotation frequenties te downloaden van Henksat ( mijn dank is groot), maar als ik bijvoorbeeld een kanaal aanklik, dan zie ik bijvoorbeeld dat de rotor ah draaien is naar 13.0E maar er gebeurt niets op tv.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen