Ga naar inhoud


[Mis de 24 Zenders van digitaal Ziggo pakket]


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten

Viel al gelijk op de z.g. 24 logo zenders als mede misdaadnet etc van Ziggo digitaal werden eruitgefilterd bij gebruik antennesplitser. Maakt niet uit of low quality of high quality aansluitmateriaal. AOP paar maanden geleden gecheckt. 100%.

Haal ik splitser tussen uit, no problem.

 

Dus overgangsweerstands geintje. Versterker hangt al 20 jaar in meterkast van wege aanloop problemen CNN alhier tijdens 1e Golf oorlog. Dat dingt loste CNN probleem analoog op maar overstuurde rest danig. (Harmonische).

 

Links en rechts wat gelezen. Geen goede oplossingen.

Kij bij sat in line versterkers verkrijgbaar werken op LNB spanning. Zie ze weinig meer sinds digitale ontvangers er zijn.

 

Op zich bevalt die Ziggohandel vrij goed (HD is gewoon te duur)

Maakt puik werk van oud CRT-je op slaapkamer met slechte coax kabel door de buizen. Ziet er beter uit dan mijn Flat TV.

40 euro+10 verzendkosten wou ik er wel voor geven. Die cartoons kunnen kids dokken uit zakgeld. AB is gewoon slecht van zo'n Samsung.

Maar nou dat splitter verhaal. Wie heeft dat onder controle?

 

Een optie is een schakelbare drieweg splitter (zelf te maken met zo'n klein schakelaartje ertussen op zo'n plastic splitter.)

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je ook Internet van Ziggo? En zo ja, werkt dat nog een beetje?

 

Wat dacht je van een Hirschmann versterker met vier uitgangen en een uitgang voor het Internet signaal?

 

Ik heb deze al 4 jaar draaien met aan ieder uiteinde een D-BOX met digitale TV. Het weekendhuis van mijn buurman draat er ook op. Dat huis staat meer dan 60 meter bij de antenneversterker vandaan en die heeft spatzuiver digitaal beeld.

 

Het is misschien toch een idee om het een en ander aan splitters, kabels en vooral aansluitingen eens stevig onder de loep te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen internet van Ziggo. al ellende genoeg met ze.

Waarvoor denk je dat ik al jaren met die woks kook?

 

Alleen werken zij zonder wurgetronct tegen Kanaal.

 

En hebben uitgebreide kinderopties. Vandaar.

 

Ik heb al 20 jaar iets beter als versterker dan die Hirschman in de meterkast. Connecties gecheckt als mede AOP zoals gezegd.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...