Gast visuel Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Beste Mensen, Ik zit op mijn vakantieadres in Spanje met een ASTON CAM (AstonCrypt V1.05 !!!) en een originele CanalDigitaal smartcard op een Comag Seca2CI (Naam van Winkel verwijderd) ontvanger. De smartcard was tot en met 31-10-2010 geldig. BVN is goed te bekijken de gecodeerde NL-zenders niet. Mijn vraag: waarom lukt heractivatie niet? Is dit vanwege de verouderde software op de CAM of vanwege de (verouderde) Comag? En zou er nog een andere manier zijn om de smartcard te heractiveren, bijv. met een geleende CAM? Dank voor jullie reacties!!!
swa Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 die cam is niet bepaald goed voor je seca 3 kaart maar je kunt eens proberen via de site van c+ even je kaart nr ingeven en afwachten normaal binnen het uur zou die moeten werken wel afstemmen op ned 1 en niet op bvn.
Gast visuel Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Dus volgens jou zou de heractivatie wel moeten kunnen met deze spullen? EDIT: kaart is nu toch geheractiveerd! Ik had meer geduld moeten hebben, bedankt voor de reactie!
blake7 Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Dat de seca3 kaart niet in de aston zou werken is onzin, alle sd kanalen werken gewoon vanmiddag nog getest in een oude Humax5400 echt geen punt. Echter als je de aston cam in een hd receiver stopt dan werken de HD kanalen uit het CanalDigitaal pakket niet daar is de cam te traag voor maar voor SD geen probleem. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen