Grolschke Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Sinds kort krijg ik elke keer foutmeldingen als ik bv een nieuwe cccam of skin wil installeren. Bij cccam luidt de melding: Installer version 1.37 Requesting action 'upgrade' for package var_cccam softcam (2.2.1) freespace in /var 30984 Kb Package needs 808 Kb ******************************* Error installing package ******************************* Als ik dan op Exit klik, krijg ik de melding installatie mislukt. Ik draai op de 500+ een Pli Jade 3 3x VU+ Solo met PLI 7.0 Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!
Tonskidutch Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 is je flash vol? telnet ipdreambox df <<< used free??? ciao Pabadam Yonderboi
Grolschke Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Geplaatst: 19 december 2010 Sorry, ik begrijp het niet. Ik kan met Total Commander inloggen, maar hoe kan ik het dan zien? En niet echt onbelangrijk, hoe krijg ik de flash dan leeg? 3x VU+ Solo met PLI 7.0 Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!
Grolschke Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 Weet niemand hoe dit moet?? 3x VU+ Solo met PLI 7.0 Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!
Satdorus Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Ik zou er niet mee gaan rommelen maar gewoon opnieuw flashen. Heb je gelijk een nieuwe schone start.
Grolschke Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 Ok, maar kan ik 'm ook flashen via mijn netwerk? Mijn pc waar ik een com poort op had, is helaas gecrashed........... 3x VU+ Solo met PLI 7.0 Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!
Cobus R Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Ja hoor met VSFA 600/500 + De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Grolschke Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Geplaatst: 27 december 2010 Origineel bericht van: Cobus R Ja hoor met VSFA 600/500 + Als ik dit progje download, krijg ik een foutmelding, kan bestand niet initialiseren......... 3x VU+ Solo met PLI 7.0 Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!
Freeangel Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Je kan de dreambox toch gewoon klaar zetten voor een update en dan via de webbrowser flashen??? I had a dream, and now it has become reality
Grolschke Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Geplaatst: 27 december 2010 Origineel bericht van: Freeangel Je kan de dreambox toch gewoon klaar zetten voor een update en dan via de webbrowser flashen??? Dat zou misschien best kunnen, maar ik krijg het niet voor elkaar! Ik zou niet weten hoe ik dit met explorer moet doen. Neem aan dat er ook progjes voor zijn? Zou een stuk eenvoudiger zijn dan via dream up met een compoort. 3x VU+ Solo met PLI 7.0 Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!
Freeangel Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Je kijkt eerst in de dreambox (menu - systeem - netwerk) wat het ipadres is, zet dan de dreambox (menu - systeem - update) klaar voor de update. Dan type je het ipadres in in je browser en kun je flashen.......... I had a dream, and now it has become reality
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen