Jersey Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Hier "no signal" op de TV als ik afstem op Discovery
SnijdeA Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Zoveel mensen met issues, er moet wel wat aan de hand zijn bij CD. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Moderator ceesv Geplaatst: 19 december 2010 Moderator Geplaatst: 19 december 2010 Hier werkt alles. Misschien toch wat schoteltjes ingesneeuwd? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
vGnp Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Origineel bericht van: ceesv Misschien toch wat schoteltjes ingesneeuwd? Dan zou je geen plaatje kunnen krijgen met No Signal op Discovery, zoals Jersey al zei. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
DeBeek Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Heb je toch niet goed gekeken , Discovery SD geeft No Sjgnal in beeld , signaal sterkte ruim 13.5 DB, Maar geen beeld.. Gisteren aan het einde van Ushi en Loesie ook een laag signaal en blokjes,,
klaas Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Animal planet heeft dezelfde melding. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Gast azboxhd Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 cd heeft zelf geen ontvangst meer van discovery.ze hebben de verwarming niet aan gezet. ================== johan
Moderator ceesv Geplaatst: 19 december 2010 Moderator Geplaatst: 19 december 2010 Ah, ik zie het al, ik kijk altijd Discovery hd, en die werkt prima. Maar eh., discovery SD werkt wel bij Canaaldigitaal, er wordt "no signal" uitgezonden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
SnijdeA Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Ik heb een rescan gedaan en heb nu wel Ned 1, 2, 3 HD. Vreemd. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast 1664 Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Origineel bericht van: DeBeek Discovery SD geeft No Signal in beeld , signaal sterkte ruim 13.5 DB Nou, dan weet die Discovery SD er niks van. Perfect signaal Maar we weten onderhand wel hoe we deze tekst op de website van Canaldigitaal moeten lezen: "De zenders uit de zenderpakketten van CanalDigitaal staan 24 uur per dag, 7 dagen per week, onder toezicht van het NOC (Network Operations Center) van CanalDigitaal. Indien er sprake is van een storing die voor alle abonnees van toepassing is, dan kunt u op deze pagina meer informatie vinden. " Dat moet zijn: Ja hallo, We hebben een freelance medewerker die doordeweeks af en toe op een willekeurig forum kijkt of er soms klachten zijn, behalve als die ziek is of zo of de webmaster geen zin heeft, want dan gebeurt er natuurlijk helemaal niks.(=95% van de tijd)
Moderator ceesv Geplaatst: 19 december 2010 Moderator Geplaatst: 19 december 2010 Het zijn wel zenders, waar Canaaldigitaal op meelift. Ze verzorgen niet zelf de techniek, en zijn afhankelijk van buitenlandse providers. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Edwin024 Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Hustler TV staat nu ook al een uurtje of twee op stilstaand beeld. Die klojo's van de controledienst van M7 verdienen maar één ding deze Kerst: ontslag! Er zal toch wel beter personeel te vinden zijn! Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
DeBeek Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Vervelend voor je,, Hier beweegt het allemaal prima,, Geen fout bij CD dus..
Edwin024 Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Hier beweegt het nu ook weer, maar dat is dus na een aantal uren stilstaand beeld. En het heeft niets met mijn spullen te maken want al het andere had geen beelduitval. Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
dutchandrew Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Geplaatst: 19 december 2010 Ik had geen beeld op de CD kanalen nadat er naar kanalen was gezocht(eurosport2-transponder). De ontvanger uit en weer aanzetten was voor mij de oplossing. De sneeuw op de lnb's had geen invloed op de signaal sterkte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen