Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Ik wil voor op mijn schip een nieuwe sattelietkaart voor in mn pc kopen. Na een beetje navraag scheen het moeilijk te zijn om zo'n kaart te laten werken in combinatie met een smartcard-reader. De smartcards heb ik nog en dus wil ik er ook zo'n reader bij hebben.. Welke kaart geeft nu het minste problemen en is het gemakkelijkst te installeren in combinatie met zo'n smartcard-reader..<BR>Systeem is een Athlon 1200Mhz, 512 MB geheugen, 40 Gb U100 schijf<BR>alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Hoi,<BR>De Hauppauge en Technotrend kaarten werken<BR>prima in de PC.<BR>Als je een smartcard wil gebruiken moet je er<BR>adapter en een Cam bij kopen.(En natuurlijk een smartcard<BR>Als je dat allemaal hebt, werkt het prima, zelfs in combinatie met een Season interface<BR>Gr.Opa
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 En deze doet het ook goed:<P>Skystar 2 DVB PC Karte van TechniSat<P>Empfang von digitalen Datendiensten via Satellit <BR>Datenströme bis zu 90 Mbps <BR>Empfang digitaler Satelliten TV- und Radioprogramme <BR>Vorprogrammierte Programmliste <BR>Videotext <BR>DiSEqC 1.0 <BR>Plug&Play fähig <BR>Eingangsfrequenzbereich 950 MHz - 2.150 MHz <BR>Symbolrate 2 - 45 MS/sec., SCPC und MCPC <BR>FEC 1/2, 2/3, 3/4, 5/6, 7/8 (Automatische Anpassung) <BR>Betriebssysteme Windows 98/98SE, Win Me, Win NT4.0SP6, Win2000Pro <BR>Made in Germany<P>Wat betreft een CAM slot ben ik niet op de hoogte.<BR>Het user interface is echter gemaakt van nerds, voor nerds.<P>
Aanbevolen berichten