Gast Geplaatst: 10 augustus 2002 Geplaatst: 10 augustus 2002 Duck is "gehacked". Het is niet leuk, als we zo met elkaar omgaan. Degene die Duck hebben gehacked, misbruiken het logo van de Politie en de naam van de politie Hilversum. Wat gebeurt er, als ik aangifte doe bij de politie Hilversum, dat hun naam misbruikt wordt? Ben benieuwd of dat iets op zal leveren. Ik ben het goed zat, dat we elkaar de hobby onmogelijk maken. Tobo01
Gast Geplaatst: 10 augustus 2002 Geplaatst: 10 augustus 2002 Nog steeds geen forum. En als je via all.at gaat, nog steeds politiemelding. Tobo01
Dagoe Geplaatst: 10 augustus 2002 Geplaatst: 10 augustus 2002 Zoek maar eens op dagobert en het forum is inderdaad weer bereikbaar. Het brandje is bijna geblust. Dagoe Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200HzMesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand) Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas Schotel: 65 cm met dual LNB
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Kan me ook niet voorstellen dat Justitie een onderzoek start naar illegale praktijken en dan iedereen waarschuwt dat ze bezig zijn met dit onderzoek. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen