Ga naar inhoud

Geluid sterkte zeer verschillend op verschillende kanalen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier zal best al over geschreven zijn maar hoe krijg ik het geluid een beetje gelijk ik gebruik al autovolumecontrol maar dat werkt niet echt super vind ik.Of ik heb de instelling niet goed staan. wie kan me daar een beetje mee opweg helpen.Als het goed staat en je wil een nieuwe image gebruiken of een nieuwe lijst dan staat alles weer door elkaar.

Geplaatst:

Ik weet niet of het bij jullie werkt maar als ik tussen radio Veronica en Nederland 3 is het verschil wel erg groot hoe komt dat dit zo verschilend is in volumesterkte en waarom kan dit niet gelijk zijn.Dit verschil merk je niet op de glasvezel aansluiting (schoonouders) van kpn.

Geplaatst:

Klopt heb ik op de sat ook last van, remedie is om volume adjustment aan te zetten in openpli, ik weet niet of dat ook in de andere images zit maar zal wel zoals newnigma en scvs ( van gemini )

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:
Origineel bericht van: dolphs
Klopt heb ik op de sat ook last van, remedie is om volume adjustment aan te zetten in openpli, ik weet niet of dat ook in de andere images zit maar zal wel zoals newnigma en scvs ( van gemini )

Ja die heb ik aanstaan maar moet die op auto staan (hier merk ik dat hij niet goed werkt) of op handbediening?
Geplaatst:

werkt niet, tenminste, zit nog steeds met de reclame met de remote in me klauwen wink

Leuk geprobeerd die plug-in, maar je hebt er niks aan.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
werkt niet, tenminste, zit nog steeds met de reclame met de remote in me klauwen wink

Die plugin werkt toch niet op reclame tijd?
Bij mij staat tie gewoon op onthoud zender en dat werkt goed.
Schrik me eigen niet het lazerus als ik langs sbs6 zap.

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Meega1
Origineel bericht van: Harley

Die plugin werkt toch niet op reclame tijd?
Bij mij staat tie gewoon op onthoud zender en dat werkt goed.
Schrik me eigen niet het lazerus als ik langs sbs6 zap.

Moet je maar eens van NED3 naar Radio Veronica overschakelen dan val je bijna uit je stoel.hi

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen