Peter38 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Geplaatst: 4 januari 2011 Het probleem van History HD is niet wat ik ervaar op de publieke en RTL. Ik zie geen blokjes. Het lijkt er meer op dat er frames gemist worden: de bewegingen zijn niet vloeiend. Hierbij heb ik Timeshift op handmatig staan. Ook zonder harddisk aangesloten zijn deze problemen frequent aanwezig. Zodra Timeshift gestart word en ik met een buffertje van een aantal seconden ga kijken ziet alles er wel goed uit.. Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec
CronoS Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Origineel bericht van: Peter38 Het probleem van History HD is niet wat ik ervaar op de publieke en RTL. Ik zie geen blokjes. Het lijkt er meer op dat er frames gemist worden: de bewegingen zijn niet vloeiend. Hierbij heb ik Timeshift op handmatig staan. Ook zonder harddisk aangesloten zijn deze problemen frequent aanwezig. Zodra Timeshift gestart word en ik met een buffertje van een aantal seconden ga kijken ziet alles er wel goed uit.. Dus Timeshift op Handmatig en geen hardeschijf aangesloten, dan werkt het niet. Dit zou in mijn optiek zonder problemen moeten werken. Het enige wat ik dan weer vreemd vind is dat het alleen bij de publieke zenders en RTL is en dan weer niet bij andere (HD) zender. Dit betekend dat er geen decoderingsprobleem is of een probleem met de HD weergave, want dan zou het bij alle zenders wel "iets" moeten zijn. Het kan niet aan de smartcard ofzoiets dergelijk kunnen liggen? Heb je de tunerkabels ook een keer verwisseld? Misschien de decoder eens bij iemand anders plaatsen om te zien of dit nog een ander effect geeft? Just some thoughts... --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
Peter38 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Geplaatst: 4 januari 2011 Origineel bericht van: CronoS Het enige wat ik dan weer vreemd vind is dat het alleen bij de publieke zenders en RTL is en dan weer niet bij andere (HD) zender. Dit zijn de, door ons, meest bekeken zenders. Hier valt het het meest op. Ook op de andere HD zenders van CD heb ik dit fenomeen wel eens gezien.. Ik ga nog een aantal dingen proberen uit te sluiten. Ik ben bang dat ik uiteindelijk toch bij de leverancier terecht kom. Bedankt voor het meedenken! Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen