Gast igor8 Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Hallo, Een vraagje.... Ik heb recent een HDD aangesloten op mijn DM 500HD. Voorheen was deze HDD al geformateerd met Gemini 5.1. Als ik deze HDD aanzet (na het flashen met Pli) krijg ik de melding:geen harde schijf gevonden of harde schijf niet geformateerd. Ik moest opniew formateren met Pli. Natuurlijk zijn alle gegevens op HDD weg. Wat is verkeerd? Normaal gesproken moet ik niet opniew formateren. MVG, Igor
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Dat zou niet moeten hoeven. Het is niet zo dat verschillende images verschillende schijf-formaten hanteren.
Gast igor8 Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Ok, Dan in dit geval moet ik HDD gewoon mounten? Het is raar dat Pli dat automatisch niet doet en ook geen mount knopje in het menu is....
Gast igor8 Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Trouwens, hoe kan ik HDD via telnet mounten? Bij voorbaat dank, Igor
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 't Is makkelijker via het menu.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen