mhv Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Hoi Werkt de smartwi met de ci+ module van ziggo? Wie heeft dit geprobeerd en heeft het draaiend , en welke firm zit er dan in de smartwi. ben benieuwd? grtn Han
mhv Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Geplaatst: 20 december 2010 Origineel bericht van: mhv Hoi Werkt de smartwi met de ci+ module van ziggo? Wie heeft dit geprobeerd en heeft het draaiend , en welke firm zit er dan in de smartwi. ben benieuwd? grtn Han Kan gesloten worden gaat niet deze module is tot op de tand beveiligd zal niet gaan werken volgens de mensen die dit weten grtn Han
Snurker Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 als het al gewoon niet in een Irdeto kabelkassie wil werken..laat staan dat het werkt in een CI+ module Met Irdeto bij CI in satelliet decoders heb ik geen problemen Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
jannie Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Smartwi is ook niet echt nodig met Ziggo Je kunt Bij Ziggo 2 extra kaarten op je naam zetten, Die krijgen dan hetzelfde abbo als je hoofdkaart......... Tja, de ABO voorwaarden doorlezen leverd ook wel eens wat op.... Beter 10 kapotte Condensatoren in de hand , Dan 1 in je ontvanger....
mhv Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Er staan meer tv,s in het huis en op de kamers van de kinderen dat zijn er vier dan ook nog in een apart kamertje en de huiskamer. Dus 6 in totaal ze hebben al drie kaarten van ziggo die worden nu omgestoken van cam in cam net waar men kijkt om meer kaarten te krijgen moet men weer een nieuw abbo afsluiten voor de volgende 3 kaarten dus de gedachte was dan met smartwi te gaan werken meer naar wat blijkt gaat dit niet met ci+ modules heel jammer. Niet kijken naar extra kanalen dan maar analoog kijken met minder kwaliteit.En wel kijken naar sport film enz dan de kaarten verdelen is niet anders. Bedankt voor jullie meedenken. Han
jima3 Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 tja wat heb je ervoor over denk ik dan je zou het met bijv een dreambox of iets dergelijks kunnen doen..
Bareus Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 Smartwi versie I werkt bij mij prima op de originele samsung ontvanger die ik van ziggo heb ontvangen! Tja had meer dan 3 nodig voor de kids.! loopt al maanden prima soms eens een reset op het moederkastje maar verders in orde letop! heb er wel een oudere fw opstaan! de nieuwe schijnt niet zo goed tegaan! CI module weet ik niet! zou denk ik ook wel moeten werken suc6 Bareus
Satknooier Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Smartwi en de ci+ module werken zonder problemen met elkaar al meerdere mensen mee geholpen en werkt PRIMA wel de laaste firmware gebruiken voor de smartwi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen