allez l'om Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Ik ben al een tijd aan het stoeien met Oscam in Newnigma. Ik wil Oscam gebruiken om mijn tntsat kaart te gebruiken. Ik heb het volgende gedaan: CCcam/Oscam geinstalleerd Nieuwste Oscam file in usr/bin gezet (de file die in de feed van newnigma zit is oud en werkt daarom niet meer met tntsat) en rechten op 755 gezet emu cccam/oscam geaktiveerd maar Oscam draait niet. De "standaard" versie draait wel, maar decodeert de kaart dus niet. Iemand een idee wat ik fout doe? bedankt alvast Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
speedy Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Misch es de vraag stellen in de chatroom van newenigma op Mirc daar zullen je direct verder helpen Speedy
DeDream Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Meld graag even of dit goed uitpakt. Ik heb een andere smartcard (tivùsat) werkend gekregen met Nabilosat BH V0.12 en inderdaad de CCCam/OSCam. Gebruik zelf liever Newnigma maar kreeg CCCam/OSCam niet aan de praat (maardat had alles te maken met mijn beperkte kennis van de DM8000) en dus ben ik overgeschakeld op de Nabilo image waar je de cam combinatie rechtstreeks kunt downloaden als plugin dus dat werkte meteen. DeDream
allez l'om Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 bij gemini werkt het bij mij ook, maar ik wil newnigma gebruiken....... Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
allez l'om Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 het werkt nu, configs moeten in principe in /usr/keys maar als dat niet werkt zet ze dan ook eens in /etc/tuxbox/config dat was bij mij de truc Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen