Gast Geplaatst: 6 september 2000 Geplaatst: 6 september 2000 Voor de liefhebbers Sky radio hoor ik nu ook in Irdeto als Tsts kanaal.Zouden ze zich bedacht hebben bij C+?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 september 2000 Geplaatst: 6 september 2000 Ik denk een "Lokker" ofwel een mogelijkheid om te zeggen:"zie je wel, wij komen steeds met meer zenders (ook al pas na 2,5 jaar,zefs voor irdeto"<P>Ik zag vandaag weer een brief van C+ waarin een verbeterde ofwel een duidelijkere uitleg waarom de introductie van het Toppakket e.e.a op verzoek van de consumentenbond.<P>Samengevat, ik hoop dat ze lang en druk blijven met het regelen van al die onzin en ons (samen met Sat4All)met rust laten.<P>Ik kijk Kabel, zonder C+ en hobby verder met wat oude onderdelen en luister gelijk naar Skyradio via 100.7 op mijn 20 jaar oude portable radio (mono). <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 september 2000 Geplaatst: 8 september 2000 Volgens mij ligt sky radio er nu hellemaal uit.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 september 2000 Geplaatst: 8 september 2000 Sky Radio zend nog steeds uit op 12547 horizontaal.<BR>Is hij weg geweest dan?<P>Punai <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Punai (edited 09 September 2000).]
Gast Geplaatst: 8 september 2000 Geplaatst: 8 september 2000 Sky Radio zend nog steeds uit op 12547 horizontaal.<BR>Is hij weg geweest dan?<P>Punai <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 september 2000 Geplaatst: 8 september 2000 Oops, sorry voor mijn twee topics.<BR>Iets te voorbarig geweest met de enter toets.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 september 2000 Geplaatst: 9 september 2000 Wat een ophef om zo'n zendertje , om de tien minuten reclame en ze laten de mensen om de vijf minuten horen op welke frequentie ze uitzenden (alsof ze dat nog niet weten)<BR>Al met al een ballen zender. <BR>Maar leuk om te weten dat het op de sat te ontvangen is <P>------------------<BR>edited by Tech
Gast Geplaatst: 9 september 2000 Geplaatst: 9 september 2000 Sky Radio is mijn minst geliefde radiozender maar ja. Radio Veronica is een zender met veel geouwehoer overdag. Wat blijft er over?<BR>Kink? mij te alternatief.<BR>Magicstar op de hotbird maar ja, dat duits hé, yag.<BR>Smaken verschillen uiteraard maar wie weet HET radiostation waarvan je kunt genieten van goede muziek?<P>Punai<P>------------------<BR>
Toxic Geplaatst: 10 september 2000 Geplaatst: 10 september 2000 Tja het ligt eraan waar je van houdt Punai. Waar ik wel regelmatig naar luister is de TV-zender Krisma op de hotbird, da's die zender met die vage beelden op technohouse.<BR>TV uit, versterker op 10 en genieten maar (wat mij betreft) !!!<P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Aanbevolen berichten