Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo luitjes <BR>ik ben in het bezit van een mister zap box<BR>daarin gaat ook een card <BR>wie kan mij helpen om deze te kraken <BR>of is ie soms al gekraakt door iemand <BR>zodat ik kan kijken <BR>wie kan mij helpen

Geplaatst:

Over Mr.Z*p is tot nu toe nog niets concreets bekend over wat je eventueel met de kaart zou kunnen doen. Het is wel mogelijk om de kaart (viaccess) uit te lezen (zoek eens naar viaccess0_20) maar niemand of niks op internet te vinden (althans niet door mij) wat betreft ervaringen of informatie over hoe zo'n mr.zap kaart nou precies in elkaar steekt en wat je er eventueel mee zou kunnen doen. Ik heb helaas zelf niet genoeg kennis om me daar in te verdiepen.<P>Greetz,<BR>Harrie.

• Moderator
Geplaatst:

ik ben zelf al een hele tijd aan het proberen en aan het zoeken, maar het lijkt dat er niemand is die zich hierin verdiept.<BR>de algemene uitspraak is "waarom met de kabel experimenteren als je op de sat veel meer zenders te zien krijg.."jammer vind ik zelf<BR>ik heb zelf al geprobeerd te loggen, maar ik krijg er met een season niets uit..<BR>alleen als de I/O tussen kaart en box zet krijg ik data,maar omdat ik niet weet welke baudrate e.d is er met deze data niets te beginnen..<BR>als er nou eens meerdere personen eens gingen hobbyen dan moet dat met deze kaart toch ook lukken..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.