utilman Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Heb de nieuwe codelijst van de dreambox website gehaald. Voor de 800 HD (SE) hebben ze nu codes van 3 cijfers voor de TV's. Ik dacht dat het programmeren van de TV knop gaat door: 1. indrukken TV toets 2. indrukken en vasthouden shift totdat TV knop 2x knippert 3. code invoeren 4. proberen of het werkt Kan iemand bevestigen dat het zo gaat? Want geen enkele code werkt op mijn samsung led tv. 3x DreamBox 800SE, 78cm Triax, Quad Monoblock"There are only 10 types of people in the world; Those who understand binary, and those who don't."
vGnp Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Origineel bericht van: utilman Kan iemand bevestigen dat het zo gaat? Bevestigen kan ik het niet voor de 800HD-SE, maar lees dit eens door. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
baker Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 hoi, Op de afstandsbediening van de 800se moet u een vier cijferige code ingeven!Kijk eens onder de download van de officiele dream site helemaal onderaan.Dit is een pdf bestand en vanaf blad 29 vind u alle codes voor de verschillende toestellen.De werkwijze is juist en na ingeven van de 4 cijfers zal de tv knop 2X kort knipperen.Ik had met een Sony tv direct beet met de eerste code.Voor Samsung staan er heel wat.Proberen maar! suc6
Loui (K) Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Heb je hier wat aan? TV-Codelisten.pdf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen