q Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 Enigma :OpenPLI is gedateerd op :2010-09-10 Image :OpenPLI - 1.0-2010-09-06 Dit is waarschijnlijk een verouderde versie.Welke versie moet ik dan gebruiken.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Deze versie kan je gewoon gebruiken. Zet anders het bestand dat in mijn eerste post stond even op een stick en plaats deze in de VU+ Je krijgt dan na een paar seconden de vraag: Installeer extensies Druk op OK Druk vervolgens op de groene knop van Installeren De Backupsuite wordt nu geïnstalleerd Kijk of er geen foutmeldingen zijn. Als het goed is staat er iets dergelijks van 1 pakket geïnstalleerd. Verwijder de stick Ga naar Menu -> Standby->Herstart Enigma Na het opstarten moet de backupsuite nu te zien zijn via Menu->Applicaties. Plaats de stick Kies vervolgens de onderste optie VU+ Back-up direct to USB
q Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 Zal ik proberen Pedro maar 'k ga nu slapen want 't begint laat te worden.'k Laat je in elk geval iets weten.Nogmaals hartelijk dank.
q Geplaatst: 22 december 2010 Auteur Geplaatst: 22 december 2010 Pedro,'k zal na nieuwjaar eens verderzoeken dit bij gebrek aan tijd.Alles heb ik volgens de letter gedaan maar het lukt niet.Aan allen dank voor hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen