jeanj Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Het is mogelijk om tvbrowser met 1 of meerdere dreambox of vuduo (daarme heb ik het geprobeerd) te koppelen en zenderlijsten in te lezen, recording in plannen etc
vincent1971 Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Origineel bericht van: jeanj Het is mogelijk om tvbrowser met 1 of meerdere dreambox of vuduo (daarme heb ik het geprobeerd) te koppelen en zenderlijsten in te lezen, recording in plannen etc Weet iemand hoe je de Nederlandstalige zenders kan toevoegen aan tv-browser? Als ik iets handig vind is het deze browser wel. Ben me er even in aan het verdiepen maar ben er nog niet helemaal uit. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
jeanj Geplaatst: 12 februari 2011 Geplaatst: 12 februari 2011 Officieel niet, want ze zijn niet beschikbaar (op een of andere manier zitten er rechten op en zijn de gegevens niet vrij en gratis beschikbaar). Er is wel een script in omloopt dat tvgids.nl leest en omzet naar XML wat dan misschien in te lezen/te converteren is, maar dat duurde meer als 8 uur op mijn servertje om alles down te loaden... als je een dreambox achtige hebt, kan je de plugin "dreambox data" installeren en daarna eenvoudig de epg's inlezen in tv-browser Op de vu duo lukt het prima
vincent1971 Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Origineel bericht van: jeanj Officieel niet, want ze zijn niet beschikbaar (op een of andere manier zitten er rechten op en zijn de gegevens niet vrij en gratis beschikbaar). Er is wel een script in omloopt dat tvgids.nl leest en omzet naar XML wat dan misschien in te lezen/te converteren is, maar dat duurde meer als 8 uur op mijn servertje om alles down te loaden... als je een dreambox achtige hebt, kan je de plugin "dreambox data" installeren en daarna eenvoudig de epg's inlezen in tv-browser Op de vu duo lukt het prima Nou in het verleden stonden een aantal bestanden klaar op een homepage. En daarbij voor een topfield pvr 5000 heb je een soortgelijke epg voor een dag of 14. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
q Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 http://www.tvguide.co.uk/ http://www.canalsat.fr/pid1002-grille-tv.html
Transpondertje Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Origineel bericht van: jeanj Officieel niet, want ze zijn niet beschikbaar (op een of andere manier zitten er rechten op en zijn de gegevens niet vrij en gratis beschikbaar). Er is wel een script in omloopt dat tvgids.nl leest en omzet naar XML wat dan misschien in te lezen/te converteren is, maar dat duurde meer als 8 uur op mijn servertje om alles down te loaden... als je een dreambox achtige hebt, kan je de plugin "dreambox data" installeren en daarna eenvoudig de epg's inlezen in tv-browser Op de vu duo lukt het prima Welke image op de VU ? Krijg hier melding wrong version of webinterface Draai met vix image VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen