big b Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Om een bekende een groot plezier te doen ben ik op zoek naar de zenderlijst van Ziggo Amstelveen. Wie kan mij hiermee helpen? Met grootte dank; Big B.
dolphs Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 enigma1/2 welke smaak? Handmatige network scan op 162 zou wonderen moeten verrichten Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
big b Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 Hallo Dolphs, Dank voor je antwoord. Ik wil een oudere (in de 80) blij maken met een Droomdoos, maar zit zelf aan de andere kant van het land. Daarom zou ik graag de settings er hier al in willen zetten. Op dit moment is E1 handig, maar in de toekomst is E2 dat zeker ook. Als je mij kunt helpen hieraan; zeer graag!!! Met dank; Big B
vinceds Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: big b Hallo Dolphs, Dank voor je antwoord. Ik wil een oudere (in de 80) blij maken met een Droomdoos, maar zit zelf aan de andere kant van het land. Daarom zou ik graag de settings er hier al in willen zetten. Op dit moment is E1 handig, maar in de toekomst is E2 dat zeker ook. Als je mij kunt helpen hieraan; zeer graag!!! Met dank; Big B Weet niet of je hem nog nodig hebt, maar heb er één voor je gemaakt! Ziggo Amstelveen Hulp nodig met Oscam? Stuur me gerust een PM! Specs: 2x DM800se DVB-C / UPC / Ziggo
big b Geplaatst: 8 februari 2011 Auteur Geplaatst: 8 februari 2011 Hallo Vinceds, Heel hartelijk dank voor je bestand. Ik zal hem zeker gebruiken!! Groeten; Big B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen